JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Karmen Holenda, prof. biologije i kemije, učiteljica savjetnica
Karmen Holenda, Državno natjecanje iz kemije 2019, Split
Predmet: priroda, biologija, kemija
Diplomirala sam biologiju i kemiju na Prirodoslovno–matematičkom fakultetu u Zagrebu 1989. godine. Drago mi je da sam i danas u kontaktu s profesorima fakulteta i kolegama iz struke te da smo dugogodišnji suradnici i prijatelji. Ta mi je suradnja donijela naslov mentora studentima kemije i učiteljima kemije pripravnicima, autorstvo i koautorstvo za nekoliko udžbenika kemije i priručnika za nastavu iz kemije i biologije kao i dvadeset i pet godina iskustva u pripremi maturanata za upise na prirodoslovne fakultete. Kao i svakog učitelja najviše me vesele uspjesi mojih učenika kojih sada već ima vrlo mnogo te uspješno studiraju ili rade u našoj domovini i izvan nje. Naročito mi je drago raditi u Centru izvrsnosti iz biologije Varaždinske županije te upoznati one naj-sadašnje i naj-buduće biologe. Priroda i njezine tajne i danas su mi najljepši izazov te se i dalje bavim istraživanjima, planinarenjem, orijentacijom i komunikacijom, za što vas od srca pozivam da mi se pridružite.
U društvu Marian DeWane, najbolje učiteljice kemije u SAD, Kongres u Splitu 2010.
U školskoj godini 2021./2022. predavat ću Prirodu svim učenicima petih razreda. Biologiju ću predavati učenicima 7.a, 7.c i 7.d razreda, a svim sedmim razredima predavat ću Kemiju. Voditelj sam dodatne nastave Biologije i Kemije za sve sedme razrede kao i dopunske nastave kemije za sve sedme i sve osme razrede. U petim razredima gdje predajem, vodit ću izvan nastavnu aktivnost: STEM koja obuhvaća praktične radove i projekte iz područja biologije, kemije i fizike.
Adrenalinski park, Accredo centar Zasadbreg 2021
Za sve učenike škole, i za njihove članove obitelji, voditelj sam izvannastavne aktivnosti orijentacije i komunikacije. Orijentacija obuhvaća (rekreacijsko i natjecateljsko) orijentacijsko trčanje u parkovima i šumama uz kartu i kompas te preciznu orijentaciju za osobe koje ne mogu trčati ili se ne mogu samostalno kretati. Komunikacija se odnosi na suradnju Orijentacijskog kluba Varaždin s Radio klubom Varaždin (mogućnost pohađanja početničkog tečaja za radio operatera) s konačnim ciljem formiranja tima mladih u radiogoniometriji.
Noćna orijentacijska sprint utrka, Varaždinske Toplice, 2020.
I za kraj, kažu, ostavlja se nešto najslađe. Kod mene je to učenje Lepoglavske čipke. To vam je nešto posebno, izazovno, traži matematičko i logičko razmišljanje, uvijek novo i na kraju predivno. Ne može se učiti iz knjiga ili časopisa, samo iz glave u glavu. To je naša kulturna baština koju treba prenijeti na mlade naraštaje. I zato, pridružite se …
Špancirfest 2017. Varaždin
Projekt "Kemijsko Božićno drvce nagrađuje", čije su autorice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan, nastoji potaknuti učenike viših razreda na aktivno uključivanje u nastavi proces.
Izbor strategija, metoda, postupaka i oblika rada u nastavi kemije bitno je pitanje suvremenog nastavnika/učitelja. Za razliku od tradicionalnih strategija, u kojima je nastavnik prenositelj, a učenici pasivni slušači i primatelji znanja, suvremene nastavne strategije aktivno uključuju učenika u nastavni proces. Znanja i sposobnosti ne mogu se prenijeti, nego se moraju steći vlastitom aktivnošću. Učiteljice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan osmislile su projekt u kojem su učenici 7.r i 8.r određivali vrste tvari prema boji otopina ili taloga i čestičnom crtežu. Naziv projekta je Kemijsko Božićno drvce nagrađuje, a cilj projekta je da potakne znatiželju i kreativnost učenika. U projektu je sudjelovalo oko 50 učenika sedmih i osmih razreda.
Za učenike petih i šestih razreda osmislile su QR Božićna pitanja. Pitanja su se izmjenjivala kroz dane Adventa. Učenici su skenirali QR kod iza kojeg se je skrivalo novo pitanje. Pitanja su bila problemska i poticala su na istraživanje i kreativnost. U projektu je sudjelovalo više od 90 učenika.
Na poveznici možete pogledati galeriju slika s ovog projekta.