JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
diplomirana učiteljica s pojačanim programom iz nastavnog predmeta informatike
Predmet: razredna nastava – 1. a
Diplomirala sam na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje diplomirani učitelj razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta informatike. Svoje radno iskustvo započela sam u Osnovnoj školi Breznički Hum kao nastavnica informatike. Od 2008. godine radim na VI. osnovnoj školi Varaždin u razrednoj nastavi i produženom boravku, a od školske godine 2014. isključivo sam učiteljica u razredu.
Slobodno vrijeme volim provoditi u prirodi i putovanjima, obožavam plesati i smijati se s prijateljima pa svoje večeri često provodim u njihovom društvu.
Diplomirana profesorica njemačkog i engleskog jezika i književnosti Natalija Hranjec i diplomirana učiteljica s pojačanim programom iz informatike Margareta Živković sudjelovale su u Erasmus+ KA1 projektu pod nazivom Svladavanje izazova istraživačkom i projektnom nastavom u digitalnom okruženju.
Zbog trenutačnih epidemioloških mjera mobilnost u Italiju nije bila moguća pa su učiteljice 10. i 11. studenog 2020. komunicirale online s kolegicom Volterrani iz Italije kako bi što više naučile o projektnoj i istraživačkoj nastavi u digitalnom okruženju koja se primjenjuje u Italiji.
Kolegica Volterrani iz Italije predstavila je grad Bobbio u kojem su učiteljice trebale boraviti, školu kao i način rada same škole.
Škola ima nekoliko različitih radnih prostora (learning environments) koji su izgrađeni tj. sufinancirani novcima EU projekata, lokalne samouprave ili lokalnih dobročinitelja (poduzeća): knjižnica, jezični laboratorij, tehnički laboratorij, digitalni atelje, laboratorij za "zeleno poduzetništvo".
Učenici su u školi bosi ili u papučama, knjige drže u ormarićima i samo ih po potrebi nose doma. Svakodnevno učitelji dočekuju svoje učenike na ulaznim vratima škole te ih pozdravjaju jednim od 5 pozdrava koje si učenici biraju (mahanjem, grlenjem i sl.).
Na vratima svake učionice imaju naziv jedne vještine kojoj onda streme u svom svakodnevnom radu na nastavi kroz 7 - 14 dana.
Prvih 20-tak minuta svakog dana učitelji i učenici imaju sastanak na kojem se zajedno pripremaju na rad: yoga, meditacija, razgovor, pjevanje...
Ostatak predavanja bio je posvećen korištenju raznih digitalnih platformi i alata: GoNoodle, ClassDojo, Lions-Quest, Europeana, Skype in classroom, Quizizz...
Izuzetan naglasak stavljen je na aktivne metode rada koje koriste u školi jer su već odavno osvješteni da su one od velikog značaja za usvajanje vještina potrebnih za 21. stoljeće.
Neke od metoda koje koriste su:
1) UČENJE VANI - krenu s istraživanjem vani, a zatim dalje rade tj. proširuju znanja i istraživanja u radu na digitalnim alatima u učionicama.
2) UČENJE PROJEKTIMA (Project-based learning)
3) SURADNIČKO UČENJE (Cooperative learning)
4) UČENJE IGROM (Gamebased learning)
U svim pristupima jednu od važnijih uloga u samoj nastavi imaju digitalni alati čiju upotrebu učenici svladavaju kroz sve predmete.
Dio novih iskustava stečenih tijekom edukacije bit će implementiran u našu nastavu i time predstaviti neki novi model ili način rada našim učenicima.