JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
magistra edukacije hrvatskoga jezika i književnosti
Predmet: Hrvatski jezik
Diplomirala sam hrvatski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. U VI. osnovnoj školi zaposlena sam od 2012. godine kao učiteljica hrvatskoga jezika.
Predajem hrvatski jezik učenicima 8. a, 8. d, 6. a i 6. d razreda, a razrednica sam učenicima 8. a razreda. Voditeljica sam Dramske grupe i dodatne nastave iz hrvatskoga jezika za učenike 8. razreda.
Redovito s učenicima provodim eTwinning projekte u sklopu nastave i izvannastavnih aktivnosti te se uključujem u Erasmus+ projekte, seminare i radionice te osmišljavam i pišem projekte.
Dojmovi učenika 6. c razreda o Danu darovitih učenika.
Jako mi se svidjelo što sam na jedan dan bila učiteljica hrvatskoga jezika. Svi učenici pažljivo su me slušali i puno su se javljali. Nisu vikali i bili su pristojni i zato mi je bilo lijepo raditi s njima. Svidjelo mi se pisati po ploči. Uvijek me to privlačilo, ali se nisam baš veselila tome jer sam obično pisala po ploči kad sam odgovarala neki predmet. Kad odrastem voljela bih biti učiteljica. Sviđa mi se taj posao. Mislim da je vrlo kreativan. Volim hrvatski jezik, ne čini mi se težak i uvijek mi je dobro išao. Ovaj sat, kada sam na kratko bila učiteljica hrvatskog jezika, bilo mi je vrlo zanimljiv.
Lara Vrček, 6. c
Mislim da su se učenici Matej Čok i Lara Vrček vrlo dobro pripremili za ulogu učitelja hrvatskoga jezika. Matej je pripremio tekst Prst subdine, zabavan ulomak iz romana Ljubav ili smrt, a Lara je obradila temu Mreža iz medijske kulture. Matej ovu zamjenu nije shvatio kao šalu, već se ozbiljno potrudio te nas je uveo u svijet dječaka Ratka Milića Koka i njegovih ljubavnih problema. Lara nam je na zanimljiv način predstavila mnoge dobre i loše strane mreže, odnosno interneta. Posebno mi se svidjelo to što su komunicirali s nama te nisu samo izdiktirali gradivo. Bili su baš kao pravi učitelji. Na njihovim satima sam se provela odlično i još bih ih jednom željela pohvaliti.
Ema Martinčević , 6.c
Na satima hrvatskoga učenici Matej Čok i Lara Vrček zamijenili su učiteljicu Martinu Kučar. Prvi je bio Matej. On se dobro pripremio za sat te je govorio glasno i razgovjetno. Na njegovom je satu bilo zaniljivo, a kroz šalu smo uspjeli analizirati djelo Prst sudbine. Drugi je sat na zamjeni bila Lara. Održala je sat medijske kulture. Naučili smo što je mreža, internet, mrežna stranica, blog, videoblog, forum, portal i društvena mreža. Uspješno je vodila sat. Bila je smirena te nas je sve prozivala, a mi smo iznosili svoja mišljenja. Na kraju smo im svi pljeskali jer su i to zaslužili. Naravno, i učiteljica Martina Kučar uživala je u ulozi učenice.
Ema Janičar, 6. c
Mislim da su učenici dobro zamijenili učitelje te su svoj zadatak shvatili ozbiljno. Matej Čok bio je vrlo strog te je zamjenu shvatio kao veliku odgovornost. Preporučila bih mu da počne razmišljati o daljnjem školovanju i o svojoj budućnosti. S njim smo obradili ulomak iz romana Ljubav ili smrt pisca Ivana Kušana. Pohvalila bih način njegova rada. Lara Vrček nas je na svom satu mnogo naučila. Ona je obradila temu Mreža iz medijske kulture. Početak su oboje započeli pitanjima i razgovorom te nas na taj način uveli u svijet ljubavnih problema i medijske kulture. Mislim da su zaslužili peticu.
Lana Čanić, 6. c