JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
magistra edukacije hrvatskoga jezika i književnosti
Predmet: Hrvatski jezik
Diplomirala sam hrvatski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. U VI. osnovnoj školi zaposlena sam od 2012. godine kao učiteljica hrvatskoga jezika.
Predajem hrvatski jezik učenicima 8. a, 8. d, 6. a i 6. d razreda, a razrednica sam učenicima 8. a razreda. Voditeljica sam Dramske grupe i dodatne nastave iz hrvatskoga jezika za učenike 8. razreda.
Redovito s učenicima provodim eTwinning projekte u sklopu nastave i izvannastavnih aktivnosti te se uključujem u Erasmus+ projekte, seminare i radionice te osmišljavam i pišem projekte.
Učenicima 6. a razreda i njihovoj razrednici Martini Špičko dodijeljena je Nacionalna oznaka kvalitete za eTwinning projekt Explosion of feelings koji su provodili tijekom prošle školske godine.
Nacionalna služba za podršku (NSS) ocjenjuje prijave za Nacionalnu oznaku kvalitete. Oznaka kvalitete (QL - Quality Label) je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike, ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini.
U projekt, koji je trajao od listopada 2019. do lipnja 2020., uz našu su školu bile uključene još tri škole – iz Švedske, Slovačke i Španjolske. Projekt se temeljio na istraživanju ljudskih osjećaja. Učenici su učili kako prepoznati svoje i tuđe osjećaje te kako upravljati njima u različitim situacijama. Projekt je omogućio povezivanje i suradnju s učiteljima i učenicima iz drugih europskih zemalja. Učenici su poboljšali svoje komunikacijske sposobnosti na hrvatskom i engleskom jeziku, razvijali digitalne kompetencije korištenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije te socijalne i emocionalne vještine. Tijekom provedbe projekta korišten je niz digitalnih alata (Padlet, Voki, Book Creator, Twinspace…), a učenici su sudjelovali u različitim aktivnostima. Kreirali su svoje avatare kojima su se predstavljali vršnjacima iz različitih zemalja; pripremali su i fotografirali scenske improvizacije te izrađivali prezentacije koje prikazuju različite osjećaje i raspoloženja; izrađivali su ilustracije koje prikazuju ljude u akciji (različita zanimanja i aktivnosti, sport, hobiji…), a tijekom nastave razgovarali su o negativnim ponašanjima i osjećajima te smišljali načine kako riješiti negativne situacije. Također, bili su zaduženi za pripremu digitalnih knjiga (eBooks) i pisanje kratkih priča koje tematiziraju neki problem vezan uz vršnjačko nasilje.
Veselimo se idućem eTwinning projektu te upoznavanju i druženju s učenicima i učiteljima diljem Europe u virtualnom svijetu.