preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3115780
Martina Špičko

magistra edukacije hrvatskoga jezika i književnosti

Predmet: Hrvatski jezik 

 

Diplomirala sam hrvatski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. U VI. osnovnoj školi zaposlena sam od 2012. godine kao učiteljica hrvatskoga jezika. 

 

Predajem hrvatski jezik učenicima 8. a, 8. d, 6. a i 6. d razreda, a razrednica sam učenicima 8. a  razreda. Voditeljica sam Dramske grupe i dodatne nastave iz hrvatskoga jezika za učenike 8. razreda. 

Redovito s učenicima provodim eTwinning projekte u sklopu nastave i izvannastavnih aktivnosti te se uključujem u Erasmus+ projekte, seminare i radionice te osmišljavam i pišem projekte. 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Elementi vrednovanja

Predmet hrvatski jezik obuhvaća četiri predmetne sastavnice: hrvatski jezik, književnost, jezično izražavanje i medijsku kulturu.


Temeljni je cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju koja im omogućuje ovladavanje sadržajima svih nastavnih predmeta i uključivanje u cjeloživotno učenje.

Zadaće nastavnoga područja hrvatski jezik:

  • osposobljivanje učenika za uspješno snalaženje u svakodnevnim priopćajnim situacijama
  • ovladavanje jezičnim sredstvima potrebnim za uspješnu komunikaciju
  • osvješćivanje potrebe za jezičnim znanjem
  • suzbijanje straha od jezika
  • osvješćivanje razlika između standardnoga jezika i zavičajnih idioma
  • postupno usvajanje hrvatskoga jezičnog standarda

Zadaće nastavnoga područja jezično izražavanje:

  • razvoj sposobnosti izražavanja doživljaja, osjećaja, misli i stavova
  • stvaranje navika uporabe pravogovornih i pravopisnih norma
  • ostvarivanje uspješne usmene i pisane komunikacije

Zadaće nastavnoga područja književnost:

  • spoznavanje i doživljavanje književnih djela
  • razvijanje osjetljivosti za književnu riječ
  • razvijanje čitateljskih potreba i stvaranje čitateljskih navika
  • osposobljivanje za samostalno čitanje i recepciju književnih djela

 

Zadaće nastavnoga područja medijska kultura:

  • osposobljivanje za komunikaciju s medijima: kazalištem, filmom, radijem, tiskom, stripom, računalom
  • primanje (recepcija) kazališne predstave, filma, radijske i televizijske emisije;
  • osposobljivanje za vrednovanje radijskih i televizijskih emisija te filmskih ostvarenja.

(prema Nastavnom planu i programu za osnovne škole)

 

Pisane provjere znanja

U 6. razredu pišu se četiri pisane provjere znanja iz jezika, dvije u 1. polugodištu i dvije u 2. polugodištu, jedna pravopisna vježba i jedna pisana provjera znanja iz književnosti na kraju 2. polugodišta.

 U 7. razredu pišu se tri pisane provjere znanja iz jezika, jedna u 1. polugodištu i dvije u 2. polugodištu, pravopisna vježba  i pisana provjera znanja iz književnosti u 2. polugodištu. Sve pisane provjere znanja provode se poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih sadržaja.

 

Školske zadaće

Učenici pišu tri školske zadaće, jednu u 1. polugodištu i dvije u 2. polugodištu.

 

Usmene provjere znanja

Usmeno provjeravanje i ocjenjivanje znanja iz jezika i književnosti provodi se kontinuirano tijekom nastavne godine, u pravilu poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih sadržaja. Usmeno provjeravanje može se provoditi na svakom nastavnom satu bez obvezne najave, a to znači da učenici trebaju kontinuirano učiti.

 

Lektira

Na kraju svakoga mjeseca dva sata posvećena su lektiri. Zadaća lektirnih sati razvijanje je čitateljskih navika, stvaranje čitateljskih potreba i osposobljavanje učenika za samostalno čitanje i recepciju književnih djela. Od učenika se očekuje da pročitaju lektirna djela, vode bilješke o pročitanome u dnevnicima čitanja i aktivno sudjeluju u interpretaciji lektirnih djela na satu. U lipnju učenici sami biraju djelo koje će pročitati i pomoću plakata predstaviti ostalim učenicima u razredu.

Ostati ravnodušan prema knjizi znači besmisleno osiromašiti svoj život. Ivo Andrić

Čovjek ne postaje dobar i pametan ako čita mnogo, nego ako mnogo i često čita dobre stvari.  Luther

 

Jezično izražavanje

Tijekom nastavne godine vrednuje se učenikovo usmeno i pisano izražavanje. Ocjenjuju se  interpretativno čitanje i krasnoslov. 

 

Od učenika se očekuje da aktivno sudjeluju u nastavi, pokazuju zanimanje i motiviranost za nastavni predmet, doprinose u skupnom radu (rade, slušaju i uvažavaju druge, prihvaćaju prijedloge, dogovaraju se, pomažu), kontinuirano uče, redovito pišu zadaće i izvršavaju ostale obveze. Vrlo je važan odnos prema drugim učenicima i učiteljici (međusobno poštovanje i povjerenje) te dobra komunikacija. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju