
JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Kao učiteljica engleskog jezika u VI. osnovnoj školi radim od l994.godine. Osim redovnog programa vodila sam i DOD sa nadarenim učenicima 8.razreda kada su počela natjecanja od školskih,županijskih te državnih razina. Ove šk-godine predajem u 1.c,6.b,6.c,6.d.i 7.c redovni i 4.a,5.a, i 7.a.izborni predmet.
 
	 
	
		
		 
	
	
Ovdje možete naći potrebne informacije o izvođenju nastave engleskog jezika u 1c. (prvi strani jezik) ,4.a (izborni-drugi strani jezik).
Elementi ocjenjivanja/vrednovanja:
| Naziv | Opis | 
| Razumijevanje slušanjem | Provjerava se na početku svakog sata. Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu. | 
| Razumijevanje čitanjem | Provjerava se na početku svakog sata. Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu. | 
| Usmeno izražavanje | Provjerava se na početku svakog sata . Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu i ocjene iz usmenog izlaganja domaće zadaće. | 
| Pisano izražavanje / Jezične zakonitosti – gramatika | Pisane provjere – po jedna u svakom obrazovnom razdoblju – prema rasporedu pisanih provjera. Također se pišu dva nastavna listića tijekom svakog polugodišta. Upisuju se ocjene iz domaće zadaće, provjere bilježnice/ radne bilježnice, aktivnosti – npr. dobrovoljno izrađene dodatne zadaće. | 
Dodatne aktivnosti učenika:
| Naziv | Način vrednovanja | 
| Plakat | Učenik može u dogovoru s učiteljicom izraditi projekt (plakat ili računalnu prezentaciju) i prezentirati pred ostalim učenicima za veću ocjenu ili ispravak ocjene | 
| Rječnik | Učenik može dobiti dodatnu ocjenu (dva puta tijekom obrazovnog razdoblja) iz dobrovoljnog upisivanja novih riječi u rječnik za engleski jezik (posebna mala bilježnica s tri stupca) | 
Razine postignuća :
| Ocjena | Razina | Opis | Učenik će moći…. | 
| Nedovoljan (1) | Neusvojenost temeljnih pojmova | Učenik ne izvršava zadatke, ne surađuje, ne želi govoriti… | |
| Dovoljan (2) | Znanje, reprodukcija | Mogućnost reprodukcije u izvornom obliku | …definirati, nabrojiti, imenovati, poredati, opisati temeljne pojmove. | 
| Dobar (3) | Konceptualno razumijevanje | Uočavanje i povezivanje glavnih koncepata opisivanje tijeka događaja ili procesa | …prepoznati temeljne pojmove, razumije gradivo ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti, uz pomoć učitelja rješava jednostavne zadatke. | 
| Vrlo dobar (4) | Primjena | Primjena naučenog načela na novom primjeru | …razumije gradivo i zna ga objasniti, služi se usvojenim znanjem, navodi vlastite primjere, samostalno rješava postavljene zadatke. | 
| Odličan (5) | Rješavanje problema | Organiziranje usvojenog znanja i vještina za rješavanje problema | …stečeno znanje primjenjuje na nove, složenije primjere, uspješno izvršava korelaciju sa srodim gradivom, samostalno rješava složenije zadatke, služi se dodatnim izvorima znanja, sposoban je prenositi znanje na druge. | 
| Potreban pribor: Udžbenik, radna bilježnica, bilježnica, pribor za pisanje, kemijske olovke ili bojice. | 
| Pravila ponašanja učenika u učionici: Učenici moraju poštivati kućni red škole i čuvati školsku imovinu kao i izložene plakate i radove na panou. Učenici trebaju ustati i pozdraviti predmetnog učitelja i druge učitelje koji uđu u učionicu ili izlaze iz nje. Učenici tijekom nastave moraju pažljivo slušati učiteljicu i učenike koji razgovaraju s učiteljicom, uključivati se u rad na satu - dizanjem ruke zatražiti riječ i čekati da ih se prozove. Učenik treba prepisati tekst s ploče, izvršavati zadane pisane ili usmene zadatke. Nije dozvoljeno međusobno pričanje, pa se čak i za vrijeme grupnog rada ili rada u paru treba pridržavati zadanih zadataka. | 
| Ostalo (dodatne informacije o predmetu): U sedmom i osmom razredu znanje učenika i dalje se redovito prati i provjerava usmenim putem na svakom satu (razumijevanje, govorne sposobnosti, jezične zakonitosti tj. gramatika) i pisanim putem (jezične zakonitosti i pravilno pisanje kroz domaće zadaće, diktate, testove, sastavke). Aktivnost na satu se također ocjenjuje. | 
| Konzultacije za učenike i suradnja s roditeljima: U terminu individualnih razgovora. | 
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]