JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
učiteljica razredne nastave
Ja sam Ružica Trogrlić. Ne volim pričati o sebi, više volim kada o meni pričaju drugi:
„Moja učiteljica ima vrlo dobre osobine i ima veliko srce i dobru dušu. Vrlo je razumna žena. Ima razuma za djecu. Živi na brdu. Ima kćer, muža i dva psa.“ Klea Šprem
„Ne znam da li je u rodu s Einsteinom, no predavanja su joj super. Frizura joj je kao da je došla na izbor za miss. Ima smisla za humor i zato su joj predavanja još bolja.“ Juraj Primorac
„Moja učiteljica je lijepa i pametna. Ima puna usta znanja, a kad treba malo je i stroga... Meni je najbolja!“ Anton Lekić
„Moja učiteljica je uvijek dobra i nasmiješena. Najbolja je jer je strpljiva i trudi se da je svaki đak dobro razumije. Mislim da ona voli svoj posao čak i onda kad se na nas naljuti.“ Luka Božičević
„Uvijek ću se sjećati torti koje nam je pekla učiteljica kada smo svi u razredu dobili ocjenu odličan. Ja sam imao najbolju učiteljicu od prvog do četvrtog razreda.“ Mislav Sirovec
Razgovarali smo s učenicima koji vole matematiku.
Intervjuirali smo učenike 4.c razreda koji su bili na natjecanju iz matematike i koji uvijek na natjecanjima postižu odlične rezultate: Barbaru Kelava, koja ima deset godina, voli matematiku i trenira nogomet i Nikšu Peršija, koji ima također deset godina, voli matematiku i želi svaki razred proći s odličnim uspjehom, što mu je do sad uspijevalo.
Matematika im je zanimljiva. Rekli su nam kako svatko ima neki talent, a oni smatraju da su talentirani za matematiku. Najbolje im idu mozgalice, a najteža im je geometrija.
Vježbaju tako da u školi, na DOD-u i na Centru izvrsnosti, rješavaju zadatke iz matematike. Ne boje se neuspjeha i veoma su samouvjereni. Kažu da će, neovisno o mjestu koje osvoje na natjecanju, uvijek biti bolji od onih koji se nisu prijavili. Kad pobijede, jako su sretni, a ako izgube, nauče iz svojih pogrešaka. Kad odrastu, htjeli bi da njihovo zanimanje bude vezano uz matematiku.
Nikad nisu koristili šalabahtere jer tvrde da im nisu potrebni. Barbari je nadraži broj 5, a Nikši 4.
Pitali smo ih za savjet kako bismo i mi bolje mogli rješavati zadatke u budućnosti i oni su nam rekli: „Dobro pročitajte zadatke prije nego što ih počnete rješavati!“