JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica
Predmet: Kemija, Biologija, Priroda
Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.
Ove školske godine predajem Kemiju u 8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.
Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.
Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i planinarenjem.
U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.
Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.
Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.
Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.
Sokolarski centar
Kriteriji ocjenjivanja za kemiju u 8. razredu.
Kemija u osnovnoj školi prvenstveno je usmjerena na kemijska znanja potrebna za svakodnevni život. Nastavni program kemije omogućuje razumijevanje prirodnih pojava, načina kemijskog istraživanja i objašnjavanja prirode, pruža jednostavan i zanimljiv uvid u znanstvene temelje suvremene civilizacije te razvija sposobnosti potrebne za nastavak školovanja. Predmet kemija se boduje pri upisu u brojne programe srednjoškolskog obrazovanja.
Učenje kemije također pridonosi razvoju logičkog i kreativnoga mišljenja, a izvođenje pokusa je središnja nastavna aktivnost. Program je osmišljen tako da učenik do spoznaja dolazi djelatnim metodama učenja, a svoje sposobnosti razvija praktičnim, perceptivnim i misaonim djelovanjem.
Cilj nastave kemije u osnovnoj školi je uvođenje učenika u znanstveni način razmišljanja, odgoj za humani odnos prema prirodi i čovjekovoj okolini, stjecanje korisnih kemijskih znanja te osposobljavanje učenika za primjenu kemijskih znanja u svakodnevnom životu, tehnici i proizvodnji.
Osim redovnih nastavnih tema, učenicima je ponuđena i mogućnost izrade raznih izbornih tema prema njihovom interesu, a osim redovne nastave, učenici mogu pohađati i dodatnu nastavu kemije, po jedan sat tjedno U tijeku dodatne nastave, učenici samostalno izvode različite praktične radove. Također se rješavaju razni zadaci iz testova s prošlogodišnjih natjecanja, PISA testiranja, testova koje provodi NCVVO i drugo. U sklopu ove nastave učenici mogu sudjelovati u posjetima fakultetima, institutima i drugim znanstvenim organizacijama prema prethodnom dogovoru i najavi, čime im se omogućuje direktan dodir s vrhunskim hrvatskim znanstvenicima.
Nastavne teme:
Izborne teme:
Elementi praćenja i vrednovanja rada učenika u nastavi kemije
Vještina izvođenja praktičnih radova (mjerenja, pokusi….); usmena prezentacija rezultata rada; pisane provjere znanja; Praktične provjere znanja; urednost bilježaka i crteža; pisanje izvještaja; prikaz rezultata vježbi opisno, tablicama i dijagramima; petominutni sastav na zadanu temu; domaće zadaće; aktivnost na nastavi; povezivanje stečenog znanja; sposobnost uporabe stečenog znanja; sudjelovanje u diskusijama; uporaba drugih izvora znanja.
Razine učeničkih postignuća
Razina |
Opis |
Učenik će moći…. |
Ocjena |
---|---|---|---|
- |
Neusvojenost temeljnih pojmova |
Učenik ne izvršava zadatke, ne surađuje, ne želi govoriti… |
Nedovoljan (1) |
Znanje, reprodukcija |
Mogućnost reprodukcije u izvornom obliku |
…definirati, nabrojiti, imenovati, poredati, opisati temeljne pojmove. |
Dovoljan (2) |
Konceptualno razumijevanje |
Uočavanje i povezivanje glavnih koncepata; opisivanje tijeka događaja ili procesa |
…prepoznati temeljne pojmove, razumije gradivo ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti, uz pomoć učitelja rješava jednostavne zadatke. |
Dobar (3) |
Primjena |
Primjena naučenog načela na novom primjeru |
…razumije gradivo i zna ga objasniti, služi se usvojenim znanjem, navodi vlastite primjere, samostalno rješava postavljene zadatke. |
Vrlo dobar (4) |
Rješavanje problema |
Organiziranje usvojenog znanja i vještina za rješavanje problema |
…stečeno znanje primjenjuje na nove, složenije primjere, uspješno izvršava korelaciju sa srodim gradivom, samostalno rješava složenije zadatke, služi se dodatnim izvorima znanja, sposoban je prenositi znanje na druge. |
Odličan (5) |