JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica
Predmet: Kemija, Biologija, Priroda
Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.
Ove školske godine predajem Kemiju u 8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.
Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.
Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i planinarenjem.
U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.
Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.
Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.
Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.
Sokolarski centar
Učenici sedmih razreda bili su na terenskoj nastavi - Grad Varaždin i entomološki muzej. Pročitajte izvještaje i dojmove dvojice učenika i pogledajte u galeriji kako je to izgledalo.
Dana 26.2.2015 svi sedmi razredi VI. škole Varaždin posjetili su Gradski Muzej Varaždin entomološki odjel. Oko osam sati krenuli smo od škole prema Muzeju. Kada smo stigli tamo oko 8:30, tamo nas je dočekala gospođa Antica Bregović, kustosica entomološkog odjela. Ona nam je ispričala priču o Entomološkom Muzeju te nam objasnila kako se ponašati u samom Muzeju. Stigli smo i do tih vrata, vrata koja otvaraju taj divan Muzej. Ušli smo u Muzej te se tamo susreli s mnogo kukaca i ostalih sitnih životinjica koje je vrlo strpljivo tijekom mnogo godina sakupljao Franjo Koščec. Naše učiteljice su nam pripremile listiće koje smo rješavali u grupama. Svi smo se zabavljali, a usput i učili. Kasnije smo se prošetali gradom sa drugim učiteljima i s drugim radnim listićima. U školu smo se vratili oko 13 sati. Sve u svemu ovaj način nastave nam se svima jako sviđao te mislim da bi ga trebali ponoviti.
Rene Kelemen 7.a
Posjet entomološkom muzeju
Ova terenska nastava nije bila organizirana samo za entomološki muzej, no dana 26.veljače sedmi razredi imali su organiziranu nastavu u sklopu njemačkog jezika, povijesti, geografije, tjelesnog i biologije. Učenici su svoja znanja svakog navedenog predmeta trebali upotrijebiti u postavljenim zadacima. Pri polasku iz škole sedmi razredi uz pratnju učitelja Tomice Kanotija ubrzanim su tempom kretali do muzeja. Kod muzeja svaki razred se raspodijelio, svaka se grupa rotirala između predmeta. Tako na nastavi njemačkog jezika trebali su prepoznavati ulice i njihova imena govoriti na njemačkom i stvarati rečenice s obzirom na mjestu na kojem su se nalazili. Na nastavi povijesti razredi su dobili listiće na kojima su se nalazili zadaci o građevinama i osobama grada Varaždina. Učenici su uz pomoć snalaženja u gradu pronalazili lako sve odgovore. Nastava geografije temeljila se na snalaženju u prostoru, o očitavanju tlaka, temperature i količine padalina sa meteorološkog sata. Na nastavi biologije učenici su u entomološkom muzeju dobili listove koje su u grupi popunjavali. Zadatak je bio da snalaženjem kroz muzej da riješe sve zadatke vezane uz kukce. Jedan dodatak koji je sigurno pomogao svimaje HOMER. To je program koji postavljen kao glasovni vodič kroz muzej. Na kraju terenske nastave učenici i učitelji krenuli su prema školi. Mnogima je sigurno bilo zanimljivo iskustvo koje će moći upotrjebit u daljnjem životu.
Anton Lekić 7.c