JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica
Predmet: Kemija, Biologija, Priroda
Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.
Ove školske godine predajem Kemiju u 8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.
Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.
Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i planinarenjem.
U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.
Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.
Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.
Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.
Sokolarski centar
Nastavu biologije u 7d su održale Mirta Sedlar i Tija Vrček, a u 7c Anton Lekić i Bruna Hraščanec - polaznici dodatne nastave iz biologije.
Dana 26. ožujka 2015. u Šestoj osnovnoj školi Varaždin održan je dan zamjene uloga. Toga dana učitelji su postali učenici, a učenici učitelji. Učenici su se mogli prijaviti čak i za posao ravnatelja, pedagoga ili knjižničara. Učenici su pripremali nastavu, a zatim je i vodili, dok su drugi učenici iz razreda slušali i pratili sa zanimanjem. Za jedan sat nastave moglo se prijaviti i više učenika. I ja sam se odlučila okušati i pripremala sam nastavu biologije s Antonom. Učiteljica nam je zadala gradivo vezano uz ptice. Trebali smo osmisliti što zanimljiviju nastavu. Odlučili smo se za ponavljanje prethodnoga gradiva o gmazovima, a zatim i za što slikovitiju i zanimljiviju prezentaciju nakon koje smo ispitivali učenike koliko su slušali i zapamtili. Mogli smo zaključiti da su i na našem satu neki učenici jako dobro pazili, a neki nas nisu shvatili ozbiljno. Nakon ponavljanja novoga gradiva gledali smo poučan dokumentarni film o rajskim pticama. Većina učenika u razredu pozorno je pratila i mislim da smo ih mnogočemu naučili. Vjerujem da smo bili dobri učitelji. Bilo je to neobično iskustvo. Sada shvaćam kako je učiteljima, ponekad im je zaista teško.
Bruna Hraščanec, 7.c
Pogledajte u galeriji kako je to izgledalo.