preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3115780
Mihaela Vrbnjak Grđan

profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica

 

Predmet: Kemija, Biologija, Priroda

 

Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.

Ove školske godine predajem Kemiju u  8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.

Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.

Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i  planinarenjem.

U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.

Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.

Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.

Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.

                                     Sokolarski centar

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan zamijenjenih uloga - biologija
Autor: Mihaela Vrbnjak Grđan, 8. 4. 2015.

Nastavu biologije u 7d su održale Mirta Sedlar i Tija Vrček, a u 7c Anton Lekić i Bruna Hraščanec - polaznici dodatne nastave iz biologije. 


Dana 26. ožujka 2015. u Šestoj osnovnoj školi Varaždin održan je dan zamjene uloga. Toga dana učitelji su postali učenici, a učenici učitelji. Učenici su se mogli prijaviti čak i za posao ravnatelja, pedagoga ili knjižničara. Učenici su pripremali nastavu, a zatim je i vodili, dok su drugi učenici iz razreda slušali i pratili sa zanimanjem. Za jedan sat nastave moglo se prijaviti i više učenika. I ja sam se odlučila okušati i pripremala sam nastavu biologije s Antonom. Učiteljica nam je zadala gradivo vezano uz ptice. Trebali smo osmisliti što zanimljiviju nastavu. Odlučili smo se za ponavljanje prethodnoga gradiva o gmazovima, a zatim i za što slikovitiju i zanimljiviju prezentaciju nakon koje smo ispitivali učenike koliko su slušali i zapamtili. Mogli smo zaključiti da su i na našem satu neki učenici jako dobro pazili, a neki nas nisu shvatili ozbiljno. Nakon ponavljanja novoga gradiva gledali smo poučan dokumentarni film o rajskim pticama. Većina učenika u razredu pozorno je pratila i mislim da smo ih mnogočemu naučili. Vjerujem da smo bili dobri učitelji. Bilo je to neobično iskustvo. Sada shvaćam kako je učiteljima, ponekad im je zaista teško.

Bruna Hraščanec, 7.c

Pogledajte u galeriji kako je to izgledalo.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju