JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesorica kemije i biologije, učiteljica savjetnica
Predmet: Kemija, Biologija, Priroda
Diplomirala sam na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu, smjer profesor kemije i biologije.
Ove školske godine predajem Kemiju u 8. a, b, c i d razredu, Biologiju u 8. a, b i d razredu i Prirodu u 6 . a, c i d razredu.
Vodim dodatnu nastavu iz kemije i biologije za učenike osmih razreda.
Voditelj sam izvan nastavne aktivnosti Mladi čuvari prirode, koji se bave uređivanjem akvarija, insektarija, terarija i planinarenjem.
U suradnji s učiteljicama Aleksandrom Oreški i Irenom Čerpinko vodim Male znanstvenike za učenike nižih razreda.
Osim toga, voditelj sam Centra izvrsnosti za kemiju Varaždinske županije i Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije Varaždinske i Međimurske županije.
Predsjednica sam SZ podružnice – Varaždin Hrvatskog kemijskog društva.
Član sam HKD – a, HBD –a i HPD – a Dugi vrh.
Sokolarski centar
U petak 18. veljače u kemijskoj učionici naše škole održana je radionica iz kemije o bojama, svjetlosti i spektrofotometriji. Radionicu iz ciklusa "Kemijsko-inženjerskih radionica HDKI-ja", koja je trajala dva školska sata, održali su i vodili doc. dr. sc. Tomislav Portada, kemičar zaposlen na Institutu Ruđer Bošković, koji je već i prije gostovao u našoj školi, i student kemije Mihael Belas, prošlogodišnji državni prvak iz kemije, a sada student 1. godine PMF-a – kemija.
U radionici je sudjelovalo 13 učenika sedmih i osmih razreda. Radionica je započela razgovorom o bijeloj i obojenoj svjetlosti, apsorpciji svjetla, i o primarnim bojama. Predavači su spretno povezali nastavne sadržaje iz kemije sa sadržajima biologije i likovne kulture.
U nastavku radionice učenici su prema uputama koje su dobili od voditelja sudjelovali u pripremi i razrjeđivanju vodenih otopina prehrambenih boja i indikatora fenolftaleina. Nakon toga upoznali su se sa spektrofotometrom, uređajem koji mjeri ovisnost apsorbancije svjetla o valnoj duljini. Promatrali smo kako spektar otopine ovisi o boji i koncentraciji otopine.
Tijekom radionice učenici su mogli postavljati pitanja i komentirati pokuse, a na kraju radionice voditelji su pokazali nekoliko kratkih, ali zanimljivih demonstracijskih pokusa s fenolftaleinom.
Učenicima se radionica jako svidjela, a kako je ona izgledala možete pogledati u fotogaleriji.