JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Nastavak Samovrednovanja u sklopu Kurikuluma provodio se i prošle školske godine 2015./2016. Nastavili smo raditi na unapređivanju prioritetnog područja - Odnosa učitelja, roditelja i škole, samo što smo stavili naglasak na međusobnu suradnju među učiteljima i suradnju između učenika i učitelja.
Tijekom školske godine 2014./2015. i 2015./2016. provodilo se kolegijalno opažanje u kojem učitelji jedni drugima mogu pokazati najbolje primjere iz prakse. Međusobno su pokazali jedni drugima kako unaprijediti svoj rad s djecom. Provodio se i najavljeni i nenajavljeni stručni pedagoški nadzor od strane ravnatelja i stručne službe. Ove dvije aktivnosti odvijaju se naizmjenično iz godine u godinu. To je vidljivo iz ciljeva školskog razvojnog plana gdje nam je bitno unaprijediti međusobnu komunikaciju i unaprijediti odgojno-pedagoški rad s učenicima.
Već drugu godinu zaredom provodi se anonimna anketa među učenicima PN koja ima za cilj dobiti povratnu informaciju u različitim područjima. Pitanja su obuhvaćala: kako učitelji objašnjavaju gradivo i je li im zanimljivo, na koji način komuniciraju s učenicima i kako se prema njima odnose, te kako se učenici osjećaju u komunikaciji s učiteljem. Na kraju ocjenjuju učitelja s općom sveobuhvatnom ocjenom. Nakon analize podataka, učiteljima se daje na uvid njihova ocjena, na koju oni daju prijedloge za poboljšanje svoga rada. U drugoj kategoriji učenici ocjenjuju općom ocjenom suradnju sa stručnom službom škole (ravnatelj, pedagoginja, knjižničar, logopedinja i rehabilitatorica).
Opća ocjena učitelja od strane učenika od 5. – 8. razreda je 3,8, što pokazuje da su u velikoj većini učenici zadovoljni svojim učiteljima u svim područjima rada, a učitelji su uvidjeli da su učenici zadovoljni njihovim radom i trudom te da još uvijek ima mjesta za unapređivanje odgojno-obrazovnog rada i komunikacijskih vještina.