JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
VI. osnovna škola Varaždin je temeljem odluke MZO u školskoj godini 2018.-2019. u sklopu eksperimentalnog programa „Škola za život“ primjenjivala nove organizacijske oblike koji su se odnosili na promjenu obrazovnih razdoblja te nastavu u blokovima prema obrazovnim razdobljima.
Uoči završetka nastavne godine škola je među učenicima, roditeljima i učiteljima provela istraživanje o uspješnosti provedenih novih organizacijskih oblika. Svi sudionici istraživanja izrazili su želju te dali suglasnost na nastavak provođenja novih organizacijskih oblika.
Nastava za sve učenike od 1. do 8. razreda organizirana je u četiri obrazovna razdoblja.
Nastava za učenike 4., 5., 6., 7. i 8. razreda bila bi dodatno organizirana u blokovima, četiri bloka koja prate četiri obrazovna razdoblja. Blokovi objedinjuju nastavne predmete na način da se neki nastavni predmeti realiziraju u neparnim, dok drugi u parnim blokovima, smanjujući na taj način broj nastavnih predmeta koje učenici pohađaju u nastavnom bloku.
Raspored obrazovnih razdoblja:
Raspored odmora
Na temelju Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2019./2020.. Škola je uputila prijedlog osnivaču za 4. model koji je osnivač usvojio.
U daljnjem opisu vrijedi pravilo da npr. razredni odjeli a i b počinju sa nastavnim predmetima iz neparnih blokova, a odjeli c i d sa nastavnim predmetima iz parnih blokova nakon čega na kraju obrazovnog razdoblja dolazi do zamjene. Ovo je samo primjer, a za točan raspored treba pogledati raspored sati.
Učenici 5. i 6. razreda realiziraju nastavu po blokovima:
Nastava ostalih nastavnih predmeta organizirana je po tjednom rasporedu.
Učenici 7. i 8. razreda realizirali bi nastavu po blokovima: