JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Otprilike mjesec dana učenici 4.b i 4.c razreda na satovima prirode i društva učili su nastavne sadržaje o čovjeku. Detaljnije su proučavali sadržaje vezane uz pubertet što im je ujedno bila tema projekta.
Sam projekt sastojao se od 4 faze.
Prva je obuhvaćala planiranje. Učenici su se podijelili u nekoliko radnih skupina, te su odredili postupke rada (tko radi, što radi, materijali i pribor za rad, mjesto i vrijeme rada).
Druga faza – provedbe projekta obuhvaćala je istraživanje (rad na ostvarivanju preuzetih obveza).
U trećoj fazi učenici su predstavili rezultate projekta pred prijateljima u razredu.
Četvrta faza obuhvaćala je vrednovanje projekta prilikom koje se razgovaralo s učenicima o rezultatima njihova rada i na kraju se ocijenio njihov rad.
Što kažu učenici o projektnom radu??
Matej Tači, 4.b: Naučili smo puno o pubertetu. Bili smo maštoviti. Jako mi se sviđao rad na projektu. Želio bih da bude još više projekata.
Vilim Lesičar, 4.b: Sviđalo mi se raditi u grupi. Super smo odradili svoj posao.
Marko Huđ, 4.b: Grupni rad na projektu bio je zabavan. Družili smo se i puno toga naučili o pubertetu.
Rene Greblički, 4.b: Meni je bilo lijepo raditi u grupi. Sami smo sve smišljali. Puno smo vježbali i izradili plakat i pitanja, te osmislili igrokaz. Sve je dobro ispalo i svi smo dobili 5.
Pia Paska – Jaklin, 4.b: Rad na projektu mi je zabavniji nego sjedenje u školi.
Mia Sajko, 4.b: Htjela bih da imamo još više projektnih radova. Zabavno mi je istraživati o nekoj temi jer tako naučim puno toga.
Anton Lekić, 4.c: U početku nam je svima bilo teško odlučiti što i kako ćemo prezentirati. Nekako smo došli do ideje da napravimo dnevnik o pubertetu. Nije sve to bilo lako napraviti, ali svejedno smo uspjeli.
Maks Bunjevac, 4.c: Svi smo lijepo radili. Nije bilo svađa. Pošto je u grupi bilo puno dobrih crtača svatko je morao nacrtati jednu promjenu u pubertetu (promjene kod djevojčica, promjene kod dječaka, promjene raspoloženja, sve manje igre s igračkama). To smo sve prepričali u obliku dnevnika.
Luka Božičević, 4.c: Projekt „Pubertet“ bio mi je zanimljiv, poučan i zabavan. Na prvom sastanku dogovorili smo plan rada. Sastali smo se nekoliko puta, a u međuvrenu je svatko odradio svoj dio zadatka. Rad u grupi mi se svidio jer se zajednički brže uči.