JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Ovdje možete naći potrebne informacije o izvođenju nastave engleskog jezika u razredima kojima predaje učiteljica Natalija Hranjec.
Elementi ocjenjivanja/vrednovanja:
Naziv |
Opis |
Razumijevanje slušanjem |
Provjerava se na početku svakog sata. Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu. |
Razumijevanje čitanjem |
Provjerava se na početku svakog sata. Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu. |
Usmeno izražavanje |
Provjerava se na početku svakog sata . Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu i ocjene iz usmenog izlaganja domaće zadaće. |
Pisano izražavanje / Jezične zakonitosti – gramatika |
Pisane provjere – po jedna u svakom obrazovnom razdoblju – prema rasporedu pisanih provjera. Također se pišu dva nastavna listića tijekom svakog polugodišta. Upisuju se ocjene iz domaće zadaće, provjere bilježnice/ radne bilježnice, aktivnosti – npr. dobrovoljno izrađene dodatne zadaće. |
Dodatne aktivnosti učenika:
Naziv |
Način vrednovanja |
Plakat |
Učenik može u dogovoru s učiteljicom izraditi projekt (plakat ili računalnu prezentaciju) i prezentirati pred ostalim učenicima za veću ocjenu ili ispravak ocjene |
Rječnik |
Učenik može dobiti dodatnu ocjenu (dva puta tijekom obrazovnog razdoblja) iz dobrovoljnog upisivanja novih riječi u rječnik za engleski jezik (posebna mala bilježnica s tri stupca) |
Razine postignuća :
Ocjena |
Razina |
Opis |
Učenik će moći…. |
Nedovoljan (1) |
Neusvojenost temeljnih pojmova |
Učenik ne izvršava zadatke, ne surađuje, ne želi govoriti… |
|
Dovoljan (2) |
Znanje, reprodukcija |
Mogućnost reprodukcije u izvornom obliku |
…definirati, nabrojiti, imenovati, poredati, opisati temeljne pojmove. |
Dobar (3) |
Konceptualno razumijevanje |
Uočavanje i povezivanje glavnih koncepata opisivanje tijeka događaja ili procesa |
…prepoznati temeljne pojmove, razumije gradivo ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti, uz pomoć učitelja rješava jednostavne zadatke. |
Vrlo dobar (4) |
Primjena |
Primjena naučenog načela na novom primjeru |
…razumije gradivo i zna ga objasniti, služi se usvojenim znanjem, navodi vlastite primjere, samostalno rješava postavljene zadatke. |
Odličan (5) |
Rješavanje problema |
Organiziranje usvojenog znanja i vještina za rješavanje problema |
…stečeno znanje primjenjuje na nove, složenije primjere, uspješno izvršava korelaciju sa srodim gradivom, samostalno rješava složenije zadatke, služi se dodatnim izvorima znanja, sposoban je prenositi znanje na druge. |
Potreban pribor: Udžbenik, radna bilježnica, bilježnica, pribor za pisanje, kemijske olovke ili bojice. |
Pravila ponašanja učenika u učionici: Učenici moraju poštivati kućni red škole i čuvati školsku imovinu kao i izložene plakate i radove na panou. Učenici trebaju ustati i pozdraviti predmetnog učitelja i druge učitelje koji uđu u učionicu ili izlaze iz nje. Učenici tijekom nastave moraju pažljivo slušati učiteljicu i učenike koji razgovaraju s učiteljicom, uključivati se u rad na satu - dizanjem ruke zatražiti riječ i čekati da ih se prozove. Učenik treba prepisati tekst s ploče, izvršavati zadane pisane ili usmene zadatke. Nije dozvoljeno međusobno pričanje, pa se čak i za vrijeme grupnog rada ili rada u paru treba pridržavati zadanih zadataka. |
Ostalo (dodatne informacije o predmetu): U sedmom i osmom razredu znanje učenika i dalje se redovito prati i provjerava usmenim putem na svakom satu (razumijevanje, govorne sposobnosti, jezične zakonitosti tj. gramatika) i pisanim putem (jezične zakonitosti i pravilno pisanje kroz domaće zadaće, diktate, testove, sastavke). Aktivnost na satu se također ocjenjuje. |
Konzultacije za učenike i suradnja s roditeljima: U terminu individualnih razgovora. |