preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3115763
Kriteriji vrednovanja

Ovdje možete pronači načine vrednovanje i kriterije ocjenjivanja učitelja razredne i predmetne nastave.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
GLAZBENA KULTURA
Autor: Ružica Kapitan, 9. 5. 2012.

RUŽICA KAPITAN, učiteljica savjetnica glazbene kulture


  • predaje glazbenu kulturu u svim četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima VI. OŠ  Varaždin
  • voditeljica i dirigentica Dječjeg zbora „Varaždinski slavuji“ VI. OŠ Varaždin
  • voditeljica ogranka Glazbene mladeži VI. OŠ Varaždin

                          

Temeljni sadržaji glazbene kulture:

  • glazbena kultura uvodi učenike u svijet umjetničke i tradicijske glazbe, upoznaje ih s vrijednim glazbenim djelima i glazbenim pojmovima te razvija glazbeni ukus i naviku praćenja i sudjelovanja u vrijednim glazbenim događanjima
  • temeljni glazbeni pojmovi usvajaju se kroz slijedeća područja glazbene nastave: slušanje, pjevanje, sviranje, pokret(ples) i stvaranje(improvizacija)

 

Ciljevi:

  • uvođenje učenika u GK, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenoga jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, uspostavljanje i usvajanje vrijednosnih mjerila za kritičko i estetsko  procjenjivanje glazbe
  • razvijanje muzikalnog senzibiliteta učenika, njegovih vještina i sposobnosti za glazbeno  izražavanje te doživljaj i upoznavanje glazbe uz uvažavanje posebnosti individualnog  razvoja

 

ČETVRTI, PETI I ŠESTI RAZREDI

  • razvijati slušnu, vizualnu, estetsku osjetljivost i kritičnost te kroz aktivno muziciranje biti upoznati s osnovama glazbene pismenosti
  • usvojiti temeljne glazbene pojmove na temelju slušanja, pjevanja, sviranja, pokreta(plesa) i stvaranja(improvizacije)
  • razumjeti ulogu glazbe u prošlosti i danas
  • kroz iskustvo slušanja i izvođenja glazbenog djela biti u stanju verbalno ili neverbalno  opisati iskustvo slušanja
  • umijeti se glazbeno izraziti samostalno i zajedno s drugima
  • naučiti procijeniti vlastiti uradak i uradak drugih, znati javno predstaviti vlastito stvaralaštvo

SEDMI I OSMI RAZREDI

  • steći produbljeno znanje o različitim glazbenim pojmovima(slušanjem, pjevanjem, sviranjem, pokretom – plesom i stvaranjem – improvizacijom)
  • znati temeljne razvojne pravce u glazbenoj umjetnosti i njihove predstavnike
  • biti osposobljen za samostalni glazbeni izraz i improvizaciju putem glazbe kao medija
  • znati služiti se glazbom kako bi iskazali svoje misli, ideje i osjećaje
  • znati značenja poruka umjetničkih djela u kontekstu vremena njihovog nastanka i  suvremenosti
  • primijeniti znanja iz glazbenog područja na svakodnevni život
  • znati vrijednosti zavičajne, nacionalne, europske i globalne kulturne baštine te poštivati  kulturološku različitost
  • naučiti vrjednovati radove drugih učenika i svoj rad




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju