JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Ovdje možete pronači načine vrednovanje i kriterije ocjenjivanja učitelja razredne i predmetne nastave.
Temeljni je cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju koja im omogućuje ovladavanje sadržajima svih nastavnih predmeta i uključivanje u cjeloživotno učenje.
Ostvarivanje svrhe i zadaća nastave hrvatskoga jezika uključuje ovladavanje standardnim jezikom, a pridonosi:
Nastava hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stajališta, vrijednosti i navika koje pridonose njihovu osobnomu razvoju i omogućuje im aktivno sudjelovanje u društvu.
Očekivanja: važan je učenikov odnos prema zadatcima ( samostalnost, ustrajnost, dosljednost), odnos prema predmetu ( zainteresiranost, motivacija, aktivnost), odnos prema drugima ( slušanje drugih, prihvaćanje prijedloga, dogovaranje, pomaganje), odnos prema nastavnici (međusobno poštovanje, povjerenje,dobra komunikacija).
Savjet vezan uz čitanje lektirnih djela – čitanje ne bi smjelo biti odbojno i prisilno. Cilj čitanja lektire je razvijanje čitateljskih potreba, stvaranje čitateljskih navika i razvijanje osjetljivosti za RIJEČ.
Jednom je netko rekao – ako imaš vještinu čitanja i znaš čitati, iskoristi je i čitaj ( vještina koja se ne primjenjuje, nije vještina).
I još – glagol čitati ne trpi prisilu, kao ni glagoli voljeti i sanjati. Ne mogu te prisiliti da čitaš, ali te mogu povesti u čudesan svijet riječi i lijepih misli.