preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Tražilica

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3115763
Kriteriji vrednovanja

Ovdje možete pronači načine vrednovanje i kriterije ocjenjivanja učitelja razredne i predmetne nastave.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatski jezik
Autor: Zdenka Šopar, 9. 5. 2012.

Temeljni je cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju koja im omogućuje ovladavanje sadržajima svih nastavnih predmeta i uključivanje u cjeloživotno učenje.


Ostvarivanje svrhe i zadaća nastave hrvatskoga jezika uključuje ovladavanje standardnim jezikom, a pridonosi:

  • razvoju jezično-komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika u svim funkcionalnim stilovima;
  • razvoju literarnih sposobnosti, čitateljskih interesa i kulture;
  • stvaranju zanimanja i potrebe za sadržajima medijske kulture;
  • osvješćivanju važnosti znanja hrvatskoga jezika;
  • razvijanju poštovanja prema jeziku hrvatskoga naroda, njegovoj književnosti i kulturi.

Nastava hrvatskoga jezika omogućuje učenicima stjecanje znanja, vještina, sposobnosti, stajališta, vrijednosti i navika koje pridonose njihovu osobnomu razvoju i omogućuje im aktivno sudjelovanje u društvu.

Očekivanja: važan je učenikov odnos prema zadatcima ( samostalnost, ustrajnost, dosljednost), odnos prema predmetu ( zainteresiranost, motivacija, aktivnost), odnos prema drugima ( slušanje drugih, prihvaćanje prijedloga, dogovaranje, pomaganje), odnos prema nastavnici (međusobno poštovanje, povjerenje,dobra komunikacija).

Savjet vezan uz čitanje lektirnih djela – čitanje ne bi smjelo biti odbojno i prisilno. Cilj čitanja lektire je razvijanje čitateljskih potreba, stvaranje čitateljskih navika i razvijanje osjetljivosti za RIJEČ.

Jednom je netko rekao – ako imaš vještinu čitanja i znaš čitati, iskoristi je i čitaj ( vještina koja se ne primjenjuje, nije vještina).

I još – glagol čitati ne trpi prisilu, kao ni glagoli voljeti i sanjati. Ne mogu te prisiliti da čitaš, ali te mogu povesti u čudesan svijet riječi i lijepih misli.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju