JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Ovdje možete pronači načine vrednovanje i kriterije ocjenjivanja učitelja razredne i predmetne nastave.
Predmet hrvatski jezik obuhvaća četiri predmetne sastavnice: hrvatski jezik, književnost, jezično izražavanje i medijsku kulturu.
Temeljni je cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju koja im omogućuje ovladavanje sadržajima svih nastavnih predmeta i uključivanje u cjeloživotno učenje.
Zadaće nastavnoga područja hrvatski jezik:
Zadaće nastavnoga područja jezično izražavanje:
Zadaće nastavnoga područja književnost:
Zadaće nastavnoga područja medijska kultura:
(prema Nastavnom planu i programu za osnovne škole)
Pisane provjere znanja
U 6. razredu pišu se četiri pisane provjere znanja iz jezika, dvije u 1. polugodištu i dvije u 2. polugodištu, jedna pravopisna vježba i jedna pisana provjera znanja iz književnosti na kraju 2. polugodišta.
U 7. razredu pišu se tri pisane provjere znanja iz jezika, jedna u 1. polugodištu i dvije u 2. polugodištu, pravopisna vježba i pisana provjera znanja iz književnosti u 2. polugodištu. Sve pisane provjere znanja provode se poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih sadržaja.
Školske zadaće
Učenici pišu tri školske zadaće, jednu u 1. polugodištu i dvije u 2. polugodištu.
Usmene provjere znanja
Usmeno provjeravanje i ocjenjivanje znanja iz jezika i književnosti provodi se kontinuirano tijekom nastavne godine, u pravilu poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih sadržaja. Usmeno provjeravanje može se provoditi na svakom nastavnom satu bez obvezne najave, a to znači da učenici trebaju kontinuirano učiti.
Lektira
Na kraju svakoga mjeseca dva sata posvećena su lektiri. Zadaća lektirnih sati razvijanje je čitateljskih navika, stvaranje čitateljskih potreba i osposobljavanje učenika za samostalno čitanje i recepciju književnih djela. Od učenika se očekuje da pročitaju lektirna djela, vode bilješke o pročitanome u dnevnicima čitanja i aktivno sudjeluju u interpretaciji lektirnih djela na satu. U lipnju učenici sami biraju djelo koje će pročitati i pomoću plakata predstaviti ostalim učenicima u razredu.
Ostati ravnodušan prema knjizi znači besmisleno osiromašiti svoj život. Ivo Andrić
Čovjek ne postaje dobar i pametan ako čita mnogo, nego ako mnogo i često čita dobre stvari. Luther
Jezično izražavanje
Tijekom nastavne godine vrednuje se učenikovo usmeno i pisano izražavanje. Ocjenjuju se interpretativno čitanje i krasnoslov.
Od učenika se očekuje da aktivno sudjeluju u nastavi, pokazuju zanimanje i motiviranost za nastavni predmet, doprinose u skupnom radu (rade, slušaju i uvažavaju druge, prihvaćaju prijedloge, dogovaraju se, pomažu), kontinuirano uče, redovito pišu zadaće i izvršavaju ostale obveze. Vrlo je važan odnos prema drugim učenicima i učiteljici (međusobno poštovanje i povjerenje) te dobra komunikacija.