JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Ovdje možete saznati više o projektima naših mladih znanstvenika te pratiti njihove aktivnosti.
Dan škole (pod Generacije) | Dan darovitih učenika | Dan informatike | |
Kemijski dan | Matematički dan | Festival matematike | Klub mladih tehničara Faust Vrančić |
Dana 1.4.2016. godine bila sam učiteljica kemije zajedno sa svojom prijateljicom Lucijom Turkalj.
Tema našeg predavanja bilo je ponavljanje i vježbanje gradiva o građi atoma i periodnog sustava elemenata. Pokušale smo svoje predavanje učiniti zanimljivim. Naime, učenicima u razredu podijelile smo papirnate modele pomoću kojih su izrađivali modele atoma. Učenici su trebali samostalno odrediti broj protona, neutrona i elektrona u pojedinom primjeru. Ovaj vizualni model olakšava razumijevanje i učenje, tj. učenje pomoću slike je lakše. Nakon kraćeg tumačenja gradiva postavljale smo pitanja i tako smo provjeravale uspješnost svojega rada. Bilo je zanimljivo zamijeniti uloge te od učenice postati učiteljica. No, sada vidim da nije to lako jer osim znanja moraš imati puno strpljenja i još trebaš paziti na cijeli razred.
Domenika Žmuk, 7.b
Učiteljice kemije na jedan dan
Moja prijateljica i ja održale smo nastavni sat kemije 1. travnja 2016.godine. Dobile smo bijele kute tako da budemo obučene isto kao i učiteljica Karmen Holenda. Na satu smo vježbali i ponavljali gradivo o građi atoma i periodnom sustavu elemenata. Nakon kraćeg predavanja, razgovarale smo sa učenicima u razredu. Provjeravale smo i njihovo poznavanje kemijskih simbola. U praktičnom dijelu rada u grupi učenici su izrađivali model atoma od papira u boji. Iz periodnog sustava elemenata učenici su trebali pročitati protonski i nukleonski broj, te pomoću njih odrediti broj protona, elektrona i neutrona u zadanom primjeru. Na kraju smo bile zadovoljne svojim radom i reakcijama učenika u razredu. Zaključile smo da je kemija jedan teži, ali i zanimljiv predmet.
Lucija Turkalj, 7.b