JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Ovdje možete saznati više o projektima naših mladih znanstvenika te pratiti njihove aktivnosti.
Dan škole (pod Generacije) | Dan darovitih učenika | Dan informatike | |
Kemijski dan | Matematički dan | Festival matematike | Klub mladih tehničara Faust Vrančić |
Posljednjeg dana nastave, 28. ožujka 2018., učitelji i učenici VI. OŠ Varaždin odlučili su zamijeniti uloge.
U tom danu podjednako uživaju i učenici i učitelji jer taj dan učenicima omogućuje da do izražaja dođu njihova kreativnost i darovitost, a učitelji imaju mogućnost ponovo sjesti u školske klupe i prisjetiti se vlastitih školskih dana.
Interes za zamjenu bio je velik, a mogli su se prijaviti svi učenici. Kako je za većinu satova uvijek bilo više kandidata, jedan je sat moglo pripremiti i više učenika.
Kako su novopečeni „učitelji“ odradili posao i kakvi su njihovi dojmovi možete pročitati u kratkom intervjuu.
Misliš li da je teže biti učitelj ili učenik?
Učenik, zato što imamo zadaću za pisanje. (Sara, 1. r., Priroda)
Učitelj, zato što mora utišati učenike. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Učenik, zato što učenici trebaju pisati, a učitelji samo pregledavaju. (Filip, 1. r., hrvatski)
Učenik. (Zara, 1. r., Hrvatski jezik)
Mislim da je teže biti učitelj. (Stela, 2. r., Matematika)
Teže je biti učitelj. (Dan, 3. r., Tjelesni)
Ja mislim da je teže biti učenik. (Zara, 4. r., Hrvatski jezik)
Definitivno učitelj! (Lara i Lana, 6. r., Povijest)
Teže je biti učitelj. (Veronika, 7. r., Fizika)
Učenik. (Fran, 8. r., Biologija)
Teže je biti učitelj jer moraš pripremiti sat. (Noa, 8. r., Biologija)
Zašto si se prijavio/la baš za ovaj predmet?
Zato što se nisam mogla za hrvatski, a htjela sam biti učiteljica. (Sara, 1. r., Priroda)
Prijavila sam se baš za prirodu zato jer mi je zanimljiva. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Jer u hrvatskom ima puno za pisati pa se ima što i za pregledavati. (Filip, 1. r., Hrvatski jezik)
Prijavila sam se za matematiku jer ju volim. (Stela, 2. r., Matematika)
Za hrvatski sam se prijavila jer volim poučne stvari koje radimo na satu. (Zara, 4. r., Hrvatski jezik)
Činio se zanimljivim. (Nika, 5. r., Matematika)
Zato što mislim da je zabavno biti učiteljica ovog predmeta. (Matilda, 5. r., Matematika)
Jer nam je to jedan od najzanimljivijih predmeta. (Lara i Lana, 6. r., Povijest)
Zato što volim i razumijem fiziku. (Veronika, 7. r., Fizika)
Pa ne znam, nikada nisam predavao informatiku, a i fora mi je. (Toma, 7. r., Informatika)
Jer ga jako volim. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Da vidim kako je biti učitelj. (Fran, 8. r., Biologija)
Jesi li možda i prošlih godina imao/la priliku zamijeniti nekog učitelja?
Jesam. (Zara, 4. r., Hrvatski jezik)
Da, imala sam priliku zamijeniti učiteljicu. (Matilda, 5. r., Matematika)
O da, zajedno smo bile pod engleskim. (Lara i Lana, 6. r., Povijest)
Da, jesam, mijenjao sam učiteljicu iz Hrvatskog jezika. (Toma, 7. r., Informatika)
Koliko vremena ti je oduzelo pripremanje za ovaj sat?
Pripremala sam se tri dana. (Sara, 1. r., Priroda)
Oko 2-3 dana. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Pripremanje za ovaj sat oduzelo mi je 3 dana. (Zara, 1. r., Hrvatski)
Pripremanje ovog sata mi je oduzelo oko 30 minuta. (Stela, 2. r., Matematika)
Trebalo mi je par minuta. (Dan, 3. r., Tjelesni)
Trebalo mi je jedno popodne sa prijateljicom. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Pripremanje za ovaj sat oduzelo mi je oko 2 sata. (Matilda, 5. r., Matematika)
Nekoliko dana. (Lara i Lana, 6. r., Povijest)
Otprilike jedan sat. (Veronika, 7. r., Fizika)
Tjedan dana. (Toma, 7. r., Informatika)
Oko 1.5 sat. (Fran, 8. r., Biologija)
Otprilike 1 – 2 sata. (Noa, 8. r., Biologija)
Je li tvoj sat izgledao onako kako si ga zamislio/la?
Ne točno tako kako sam ga zamislila. (Sara, 1. r., priroda)
Ne baš. (Gabrijela, 1. r., priroda)
Ne baš zato jer su neki učenici nemirni. (Filip, 1. r., hrvatski)
Moj sat je izgledao kako sam zamislila. (Stela, 2. r., matematika)
Nije baš izgledao kako sam zamislio. (Dan, 3. r., tjelesni)
Moj sat je izgledao baš onako kako sam zamislila. (Zara, 4. r., hrvatski)
Ne točno tako. (Nika, 5. r., matematika)
Ne, moj sat nije izgledao kao što sam ga zamislila. (Matilda, 5. r., matematika)
Jest. (Veronika, 7. r., fizika)
Ne baš. (Toma, 7. r., informatika)
Ne, bilo je puno promjena. (Dorijan, 7. r., informatika)
Otprilike. (Fran, 8. r., Biologija)
Jesi li zadovoljan/na svojim održanim satom?
Jesam. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Moglo je biti bolje. (Nika, 5. r., Matematika)
Ne, nisam bila zadovoljna održanim satom. (Matilda, 5. r., Matematika)
Zadovoljna sam, ali dečki su cijelo vrijeme pričali. (Lara, 6. r., Povijest)
Zadovoljna sam. (Veronika, 7. r., Fizika)
Iskreno jesam. (Toma, 7. r., Informatika)
Da. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Jako zadovoljan. (Fran, 8. r., Biologija)
Je li teško napraviti sat koji će svima biti zanimljiv?
Da, teško je napraviti sat koji će svima biti zanimljiv. (Sara, 1. r., Priroda)
Malo. (Filip, 1. r., Hrvatski)
Teško je. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Ovisi voli li učenik taj predmet. (Nika, 5. r., Matematika)
Da, teško je napraviti sat zanimljivim. (Matilda, 5. r., Matematika)
Pa ako se potrudimo, sve je moguće. (Lana i Lara, 6. r., Povijest)
Nije. (Veronika, 7. r., Fizika)
Uz trud i strpljenje nije. (Toma, 7. r., Informatika)
Jako, jer svatko ima svoje mišljenje. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Ovisi o predmetu. (Fran, 8. r., Biologija)
Kakvi su dojmovi tvojih prijatelja o tvojem satu?
Mojim prijateljima je sat bio zanimljiv. (Sara, 1. r., Priroda)
Bio im je zanimljiv i zaigran. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Bilo im je super i smiješno. (Filip, 1. r., Hrvatski)
Dojmovi su dobri. (Stela, 2. r., Matematika)
Sat im je bio zanimljiv i voljeli bi ga ponoviti. (Dan, 3. r., Tjelesni)
Svi su rekli da im se sat svidio. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Moglo je biti bolje, nisu previše oduševljeni. (Nika, 5. r., Matematika)
Nisu bili oduševljeni. (Matilda, 5. r., Matematika)
Većini učenika se sat svidio. (Lana i Lara, 6. r., Povijest)
Dojmovi su svakakvi. (Toma, 7. r., Informatika)
Oni misle da je bio grozan. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Dobri. (Fran, 8. r., Biologija)
Što sada, nakon održanog sata, misliš o učiteljskom poslu?
Mislim da je to važan i težak posao. (Sara, 1. r., Priroda)
Treba se puno pripremati, ali držati nastavu mi je lijepo (Filip, 1. r., Hrvatski)
Mislim da je odličan. (Stela, 2. r., Matematika)
Taj je posao dobar, zanimljiv, ali i težak jer učenici ponekad ne slušaju. (Dan, 3. r., Tjelesni)
Mislim da je težak, ali zabavan. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Ponekad je teži. (Nika, 5. r., Matematika)
Mislim da je teško biti učitelj. (Matilda, 5. r., Matematika)
Mislim da je veoma teško. (Lara, 6. r., Povijest)
Nije teško, ali nije ni lagano. (Lana, 6. r., Povijest)
Mislim da je lijepo biti učiteljica. (Veronika, 7. r., Fizika)
Mislim da je teško i zahtjevno. (Toma, 7. r., Informatika)
Mislim da je jako težak. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Mislim da je teško biti učiteljica. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Da nije lagan, ali nije ni pretežak. (Fran, 8. r., Biologija)
Puno je teže nego što sam mislio. (Noa, 8. r., Biologija)
Želiš li biti učitelj/učiteljica kad odrasteš? Zašto da/ne?
Da, zato jer je zanimljivo biti učiteljica. (Sara, 1. r., Priroda)
Želim biti učiteljica ili teta u vrtiću. Zato da brinem o djeci. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Da. Zato da mogu pregledavati bilježnice, stavljati kvačice, smajliće … I volim druge učiti. (Filip, 1. r., Hrvatski)
Ne znam, još sam mala. (Stela, 2. r., Matematika)
Ne, želim biti policajac. (Dan, 3. r., Tjelesni)
Da, htjela bih biti učiteljica zato što volim pomagati i podučavati. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Željela bih biti jer je zabavno ako znaš gradivo već prije. (Nika, 5. r., Matematika)
Da, zato što izgleda zabavno, no teško je. (Matilda, 5. r., Matematika)
Ne, ne mogu podnijeti toliko „glasnih“. (Lara, 6. r., Povijest)
Ne, jer želim biti kirurginja. (Veronika, 7. r., Fizika)
Htio bih jer želim poučavati djecu. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Ne, zbog premale plaće. (Fran, 8. r., Biologija)
Ne, jer ima poslova koje bih radije radio. (Noa, 8. r., Biologija)
Što sada misliš, je li teže biti učitelj ili učenik?
Mislim da je ipak teže biti učitelj jer puno toga treba pripremiti za rad. (Sara, 1. r., Priroda)
Učitelj jer moraš imati reda u učionici, ispravljati i ispunjavati puno papira. (Gabrijela, 1. r., Priroda)
Učitelj, jer mora jako puno pisati i pripremati puno materijala. (Filip, 1. r., Hrvatski)
Učitelj. Zato jer su učenici nemirni. (Zara, 1. r., Hrvatski)
Više ne znam. (Stela, 2. r., Matematika)
Teže je biti učitelj. (Dan, 3. r., Tjelesni)
Sada mislim da je teže biti učitelj. (Zara, 4. r., Hrvatski)
Definitivno učitelj !!! (Lara i Lana, 6. r., Povijest)
Teže je biti učitelj. (Veronika, 7. r., Fizika)
Učitelj. (Dorijan, 7. r., Informatika)
Učenik. (Fran, 8. r., Biologija)
Učitelj, jer moraš pripremiti sat. (Noa, 8. r., Biologija)