Poštovani roditelji,
obratite pažnju na činjenicu da se prema Pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama, u posljednja dva tjedna prije završetka nastavne godine ne organiziraju individualni informativni razgovori.
Ova odluka vrijedi i za upućivanje elektroničke pošte učiteljima.
Iznimka su izostanci učenika koji će nastati u zadnja dva tjedna nastave, a koje je potrebno opravdati pisanim putem.
Ispis iz izbornog predmeta
Prema članku 27. stavku 6. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, učenik može prestati pohađati nastavu izbornog predmeta nakon pisanog zahtjeva roditelja učenika koji se mora dostaviti Učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu. Zahtjev za ispis iz izbornog predmeta nalazi se u prilogu.
Za roditelje učenika 6.r. napominjemo kako Informatika u 7. razredu postaje izborni predmet te je potrebno regulirati status predmeta vodeći se prethodno napisanim.
Zahtjev se predaje u tajništvo osobno ili se dostavlja na službenu elektroničku adresu škole.