Matematička križaljka "Ja sam... "
Za završno ponavljanje na kraju nastavne godine, učenica 5.a Patricija Grospić osmislila je 10 zadataka o skupovima točaka čija rješenja se upisuju u križaljku:
U bilježnicu nacrtaj križaljku (ili je isprintaj) i u nju upiši slovima rješenja sljedećih zadataka. Kad su upisana sva rješenja, u označenim ružičastim poljima čitajući okomito dobit ćeš granu matematike. Računske zadatke riješi u bilježnicu, a spomenute likove nacrtaj.
ZADACI:
1. Ja sam dio kruga, omeđen sam promjerom i polukružnicom. Ja sam…
2. Ja sam raznostraničan trokut. Duljine mojih stranica su: a= 20 cm, b= 17 cm i c= 13 cm. Izračunaj moj opseg (u cm) i rezultat upiši riječima.
3. Najmanji sam dio ravnine. Ja sam…
4. Ja sam pravokutnik i duljine mojih stranica su a = 32 mm, b = 25 mm. Izračunaj moju površinu (u mm2) i rezultat upiši riječima.
5. Ja sam točka koja je na slici označena slovom G. Moje ime je…
6. Ja sam dužina koja spaja bilo koje dvije točke kružnice. Ja sam…
7. Ja sam pravokutnik kojemu su nasuprotne stranice jednakih duljina. Ja sam…
8. Ja sam ravna crta omeđena s obje strane. Moje ime je…
9. Ja sam duljina polumjera i označavaju me s r. Ja sam…
10. Ja sam osna simetrija, a zovu me još i…
Mentorica: Sandra Ježić, prof.
Pod opširnije se nalazi i križaljka za 7. razred.
Križaljka „Moje ime je …“
Križaljku isprintaj ili nacrtaj u bilježnicu, zadatke ne trebaš prepisivati. Upiši slovima u križaljku rješenja sljedećih zadataka. Kad su upisana sva rješenja, u označenim zelenim poljima čitajući okomito dobit ćeš cjelinu kojoj pripadaju zadaci. Računske zadatke (2., 5., 6., 8., 9., 11.) riješi u bilježnicu, a rezultate koji su decimalni brojevi zaokruži na cijelo.
ZADACI:
1.Ja sam pravac AB sa slike koji sječe kružnicu u dvjema točkama. Moje ime je…..
2. Ja sam kružnica i moj opseg je 18.84 cm. Koliki je moj radijus (u cm)? Rješenje upiši slovima.
3. Ja sam dio ravnine omeđen kružnicom. Moje ime je……
4. Ja sam skup svih točaka ravnine jednako udaljenih od jedne točke. Moje ime je…….
5. Ja sam krug i moj polumjer je 10 cm. Kolika je moja površina (u cm2) ? Rješenje upiši slovima.
6. Ja sam kružni luk i moj polumjer je 5 cm, a središnji kut mi je veličine 45⁰. Kolika je moja duljina (u cm)? Rezultat zaokruži na cijeli broj i upiši u križaljku slovima.
7. Mi smo kružnice sa slike sa zajedničkim središtem. Naše ime je … … kružnice.
8. Ja sam kružni isječak u krugu polumjera 2 cm, a pripada mi središnji kut veličine 60⁰. Kolika je moja površina (u cm2)? Rezultat zaokruži na cijeli broj i upiši u križaljku slovima.
9. Ja sam središnji kut i pripada mi obodni kut veličine 32⁰. Koliko imam stupnjeva?
10. Ja sam kut pridružen luku AB, vrh mi je na kružnici, a krakovi mi sijeku kružnicu u točkama A i B. Moje ime je…….
11. Ja sam obodni kut, meni pripadajući središnji kut ima veličinu 46⁰. Koliko imam stupnjeva?
12. Ja sam poučak: Svaki je obodni kut nad promjerom kružnice pravi kut. Moje ime je……
13. Ja sam okomita na polumjer koji spaja središte kružnice s diralištem. Moje ime je……
Ana Dragović, 7.d
Informacije
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...