CAP - PROGRAM
Naša škola nastavila je sa provođenjem Osnovnog CAP programa koji je planiran Školskim kurikulumom 2013./2014.
Osnovni CAP je program prevencije zlostavljanja djece namijenjen djeci mlađe školske dobi.
Cilj je smanjiti ranjivost djece i njihovu izloženost različitim oblicima zlostavljanja kroz:
Radionice za djecu u pravilu se provode za sve razredne odjele 2. razreda u pojedinoj školi. Radionica traje oko 1 sat, a provode je 3 posebno educirane osobe – CAP pomagači/ce.
Voditelji aktivnosti su :
Dijana Ljubobratović, učiteljica razredne nastave
Ljiljana Kutleša, učiteljica razredne nastave
Marica Balić, učiteljica razredne nastave
Nadica Gajšak, učiteljica razredne nastave
Biserka Brkljačić, diplomirani pedagog
Aktivnosti su se odvijale slijedećim redoslijedom :
Ponavljanje Cap radionica za treće razrede održano je :
4.12.2013. u 11.30 - 3.b razred, učiteljica Snježana Kralj
5.12.2013 u 10.40 - 3.c razred, učiteljica Ana Kubin
5.12.2013. u 11.30 sati - 3.a razred, učiteljica Gordana Sladić
12.12. 2013. u 10.40 sati - 3.d razred, učiteljica Antonija Kuliš
13.12. 2013. u 10.40 sati - 3.e razred, učiteljica Vlatka Baković
Roditeljski sastanci za druge razrede :
10.03.2013. u 17.30 - 2.c razred, učiteljica Višnjica Paulik
10.03.2013. u 18.30 - 2.d razred, učiteljica Roberta Pezić
11.03.2013. u 17.30 - 2.b razred , učiteljica Dijana Ljubobratović
u 18.30 - 2.a razred, učiteljica Ljiljana Kutleša
Radionice za druge razrede :
24.03.2014. u 13.10 sati - 2.a razred
u 15.00 sati - 2.b razred
25.03.2014 u 8.00 sati - 2.d razred
u 9.50 sati - 2.c razred
Nakon radionica učenici su ispunili evaluacijske listiće.
Rezultati pokazuju da im je na radionicama bilo zanimljivo, puno su naučili i za vrijeme trajanja radionice su se dobro osjećali.
Prema reakcijama djece u slobodnom razgovoru informacije, strategije i metode obrane od zlostavljanja koje su djeca naučila na radionici su im jasne.
Na radionicama su uvježbavali i sposobnost da kažu NE u potencijalno opasnim situacijama, demonstrirali su pružanje pomoći i poziva u pomoć u obliku sigurnosnog krika kao i osnovna ponašanja samoobrane.
Zaključak koji se može izvesti nakon evaluacije je da će učenici u svom okruženju lakše identificirati situacije u kojima su im ugrožena ili narušena prava i lakše će identificirati situacije zlostavljanja.
Osim toga, u svojim roditeljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škole vide odrasle osobe kojima mogu vjerovati.
Informacije
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...