Je li teško smisliti matematički zadatak?
Učenici 6.d i 6.e razreda sami su smislili zadake riječima koje su zatim zapisali u obliku jednadžbe i riješili ih. Pod opširnije se nalaze njihovi uratci. Pokušaj riješiti neki od njih.
Petar je bio u dućanu. Potrošio je 11 kuna na mlijeko, petinu džeparca na sok i ostalo mu je 3 kune. Koliko je novaca imao Petar prije kupnje namirnica? (Karlo Kus 6.e)
Zbroj triju uzastopnih negativnih brojeva je -93. Koji su to brojevi? (Luka Jukić 6.e)
Božo je potrošio šestinu novaca i još 6000 eura na auto, a polovina i 22000 eura je ostalo. Koliko novaca je imao Božo? (Andro Gabaj 6.e)
Ivica je išao u dućan i imao je 100 kuna . Kupio je čokolade i bombone . Čokolada je dva puta skuplja od bombona. Koliko košta čokolada, a koliko bombon ? ( Mateo Bukarica 6.e )
Đuro i Pero idu u dućan kupiti slatkiše za 63kn. Koliko je novaca ima Pero, a koliko Đuro ako je Đuro imao 2 puta više kuna nego Pero? (Tin Butić 6.e)
Veljka je u autosalonu kupila automobil. Četvrtinu cijene je platila kešom, trećinu karticom, a ostalih 5000 eura šarmom. Kolika je cijena automobila? (Domagoj Hećimović)
Iva je išla u dućan. Kupila je papriku za 16.30 kn, krumpir za 15.90 kn i čokolade. Iva je platila račun 100 kn. koliko je kupila čokolada ako jedna košta 7.20 kn? (Maja Šokac 6.e)
Ana i Ivana broje svoj džeparac. Ivana ima 5 puta više novaca od Ane, a zajedno imaju 100 kuna. Koliko kuna ima Ivana? (Lucija Pietri 6.d)
Znanstvenik mora u 4 dana prijeći put do svog arheološkog nalazišta. Prvi dan je prešao 2/8 puta, drugi dan za 1/3 km više od prvog, trećeg dana je prešao isto koliko i prvog, a četvrti dan za 1/5 km manje od trećeg. Koliko je dug put? ( Marta Zega 6.d )
Kada je tata išao u dućan prešao je trećinu puta i još 2 km, a do dućana mu je ostala četvrtina puta i još 1 km. Koliko je dugačak put do dućana? (Dora Crnac 6.d)
Petra je išla u dućan s novčanicom od 500 kn. Kupila je hlače za 100 kn, sladoled i cipele koje su 8 puta skuplje od sladoleda. Ostalo joj je 337 kn. Koliko je koštao sladoled? (Lea Štukar 6.d)
Bio je jedan čovjek koji se zvao Grgur. 1/16 života bio je u vrtiću, 1/12 je proveo u osnovnoj školi (polovinu s profesoricom Ježić), 1/24 je bio u srednjoj školi, a na fakultetu 1/16 života. Pola života je bio poslovni čovjek, a onda se umirovio. Živio je još 24 godine, a onda je umro. Koliko je godina doživio od 5/48 svojega života do umirovljenja? (Grgur Lučić 6.e)
Informacije
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...