UČENJE KROZ IGRU,PJESMU I PLES
Autor: Dražen Rečić, 9. 2. 2021.
U radu s djecom s posebnim potrebama potrebno je, osim znanja, puno ljubavi, strpljenja i tolerancije. U radu s njima treba tražiti ono najbolje što oni mogu jer je to put k daljnjem radu i napredovanju. To su djeca koja su topla, djeca koja, kao i sva druga djeca, vole smijeh, igru, druženje, djeca koja se raduju i najmanjem uspjehu.
Tu im je od velike pomoći i njihova učiteljica koja prihvaća njihove različitosti i prema svakom učeniku ima individualni pristup. Od velike važnosti za njihov uspjeh su i njihovi roditelji s kojima učiteljica svakodnevno komunicira. S obzirom da je riječ o djelomičnoj integraciji, učenici u svojim matičnim odjelima prisustvuju nastavi vjeronauka, likovne, glazbene i tehničke kulture i nastavi TZK. Vole posjetiti prijatelje u drugim razrednim odjelima, prihvaćeni su od svojim vršnjaka i predmetnih učitelja. Rado se uključuju u sve društvene i kulturne aktivnosti u školi i lokalnoj zajednici i na taj način osvješćuju bogatstvo različitosti u društvu u kojem živimo. Uz pomoć MZO ravnateljica svake godine opremi učionicu s novim didaktičkim i nastavnim sredstvima i pomagalima. Prije nekoliko dana učenici su dobili tablete. Jako su se obradovali i s velikim zanimanjem uče pomoću alata koja su im dostupna. Nema veće nagrade za sve koji radimo s djecom od one kada vidimo da su djeca sretna i da se vesele svakom novom danu u školi.
Oni su najiskreniji i najpravedniji. Vrata njihovog razreda uvijek su otvorena i svi smo dobrodošli.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |