« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Kada petaši govore o okolišu/environment onda znaju kako on predstavlja život/life za people/ljude, plants/biljke, water/vodu, zrak/air, land/zemlju i životinje/animals.
Sa svojim nastavnicama iz EJ i HJ prigodno i skromno obilježili su Zemljin rođendan te se prisjetili glavne svjetske organizacije koja vodi brigu o okolišu. Razmišljali smo, pisali i crtali zeleno na recikliranom papiru, naglašavali bitne ekološke poruke za čovječanstvo. Uz slušanje dječjih pjesama o Zemlji, gledanje kratkih isječaka o zagađivanju i uništavanju okoliša te našim iskrenim srcima predlagali kako očuvati planetu.
Rješavanjem križaljki naučili smo nove engleske riječi te ih prevodili na hrvatski jezik. Nakon pogođenog pojma GREENPEACE, razgovarali smo o istoimenoj organizaciji te oslikavali njezin zaštitni znak.
GARBAGE / otpad
RAINFOREST / kišne šume
ECOLOGY / ekologija
ENERGY /energija
NUCLEAR TESTING /nuklearna testiranja
POLLUTION / zagađenje
EARTH /Zemlja
ANIMALS IN DANGER / ugrožene životinjske vrste
CARS /automobili
ENVIRONMENTAL PROBLEMS /problemi okoliša
Pokazali smo i zavidno znanje u igri prepoznavanja parova/memory, gdje smo uspješno povezivali pojmove suhozida, velebitske degenije i čovečje ribice s pripadajućim fotografijama.
Učeničke poruke našle su svoje vidljivo mjesto u razrednome izlogu – neke od njih su: * Put old cans into special countainers.
* Plant a tree in my garden.
* Use both side of a piece of paper.
* Collect old newspapers and magazine and put them in special containers.