« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JUTRO
8:00-8:45 - 1. šk. sat
8:50-9:35 - 2 šk. sat
9:40-10:25 - 3 šk. sat
odmor 10:25 - 10:40
10:45-11:30 - 4. šk. sat
11:35-12:20 - 5 šk. sat
12:25-13:10 - 6. šk. sat
POSLIJEPODNE
14:00-14:45 - 1. šk. sat
14:50-15:35 - 2 šk. sat
15:40-16:25 - 3 šk. sat
odmor 16:25 - 16:40
16:45-17:30 - 4. šk. sat
17:35-18:20 - 5 šk. sat
18:25-19:10 - 6. šk. sat
Zovem se Roko Mašković i učenik sam šestog razreda OŠ Skalice. Zadatak mi je istražiti kako moji prijatelji iz razreda provode vrijeme u kućnoj izolaciji zbog pandemije izazvane koronavirusom i kako se zapravo snalaze u online nastavi (nastavi na daljinu).
Prvo da vas upoznam s novonastalom situacijom. Radi se o koronavirusu (bolest koja uzokuje COVID-19) koji se krajem 2019. godine pojavio u Kini, u gradu Wuhanu. Stravični prizori oboljelih i umrlih mogli su se svakodnevno vidjeti i čuti po medijima. Zahvatio je cijelu Europu pa tako i Hrvatsku. U Hrvatskoj je Nacionalni stožer civilne zaštite odlučio zatvoriti škole, fakultete, vrtiće, ugostiteljske objekte, sportske centre i druge razne objekte, a sve kako bi se spriječila masovna okupljanja ljudi i time zaustavilo širenje zaraze. Novonastala situacija donijela je i velike promjene u školstvu. Organizirana je tzv. online nastava. Učenici mogu pratiti nastavu putem Sportske televizije, HRT-a 3 te RTL-a 2. Učenici OŠ Skalice, zajedno s profesorima, koristimo program Teams. Profesori nam preko tog programa šalju nastavne materijale, zadaju domaće radove, pregledavaju ih te organiziraju sastanke. Većina mojih prijatelja izvršava svoje školske obveze. Od ukupno 18 učenika u mom razredu, njih 66% se 2-3 sata dnevno bave školskim obvezama. 16% učenika se i dalje bavi sportom (u kući ili oko kuće), 83% njih 3-4 sata dnevno posvećuju zabavi (video igre, društvene igre i sl.). Po mojim saznanjima nitko od njih nema problema s izvršavanjem zadataka i korištenjem Teams programa. Uglavnom su zadovoljni kako funkcionira nastavu na daljinu.
Svim mojim prijateljima, kao i meni, nedostaje zajedničko druženje i prava škola. Želio bih da ova situacija što prije završi i da se što prije vratimo u prave školske klupe. Svakako bi bilo lijepo da prije ljeta opet čujemo školsko zvono i gromoglasnu dječju buku na igralištima.
Roko Mašković, 6.c