« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JUTRO
8:00-8:45 - 1. šk. sat
8:50-9:35 - 2 šk. sat
9:40-10:25 - 3 šk. sat
odmor 10:25 - 10:40
10:45-11:30 - 4. šk. sat
11:35-12:20 - 5 šk. sat
12:25-13:10 - 6. šk. sat
POSLIJEPODNE
14:00-14:45 - 1. šk. sat
14:50-15:35 - 2 šk. sat
15:40-16:25 - 3 šk. sat
odmor 16:25 - 16:40
16:45-17:30 - 4. šk. sat
17:35-18:20 - 5 šk. sat
18:25-19:10 - 6. šk. sat
Roditelji/staratelji će od 27. 8. 2018. g. do 30. 9. 2018. g. moći svakim radnim danom predati Zahtjev u atriju škole od 7 do 12 sati.
Uz Zahtjev, roditelji moraju priložiti i račun(e) za kupljene udžbenike, radne bilježnice i pripadajuća dopunska nastavna pomagala. Iznos računa koji će roditelji/staratelji priložiti uz Zahtjev mora biti isti ili veći od iznosa predviđenog (po razredima) Zaključkom o (su)financiranju troškova.
Za učenike koji rade po redovitom programu visina (su)financiranja iznosi:
- za učenike 1., 2. i 3. razreda osnovne škole 600,00 kuna,
- za učenike 4. razreda osnovne škole 650,00 kuna,
- za učenike 5. i 6. razreda osnovne škole 1.050,00 kuna,
- za učenike 7. i 8. razreda osnovne škole 1.200,00 kuna.
Za učenike koji rade po redovitom programu uz prilagodbu, Grad Split će u cijelosti financirati troškove nabave udžbenika i radnih bilježnica.
Molimo roditelje/staratelje da jasno i razumljivo popune Zahtjev kako bi se isplata sredstava mogla izvršiti bez teškoća
Škola će izvršiti isplatu roditeljima/starateljima najkasnije do 30.9.2018.g.
Potpisom na Zahtjevu podnositelj se obvezuje paziti da se udžbenici koji bi mogli poslužiti i u idućoj školskoj godini uredno koriste i čuvaju tijekom školske godlne 2018./2019.te ih neoštećene na kraju školske godlne vrati u školu.