« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JUTRO
8:00-8:45 - 1. šk. sat
8:50-9:35 - 2 šk. sat
9:40-10:25 - 3 šk. sat
odmor 10:25 - 10:40
10:45-11:30 - 4. šk. sat
11:35-12:20 - 5 šk. sat
12:25-13:10 - 6. šk. sat
POSLIJEPODNE
14:00-14:45 - 1. šk. sat
14:50-15:35 - 2 šk. sat
15:40-16:25 - 3 šk. sat
odmor 16:25 - 16:40
16:45-17:30 - 4. šk. sat
17:35-18:20 - 5 šk. sat
18:25-19:10 - 6. šk. sat
Poštovani roditelji,
Iza nas je šest tjedana online nastave pa Vam prije svega želimo zahvaliti na iznimnom strpljenju i dobroj suradnji u ovim novim okolnostima za svih nas.
Svjesni smo složenosti novonastale situacije, pojave egzistencijalnih briga i pojačanog stresa, ali Vas molimo da, koliko god to možete, budete i dalje uključeni u rad Vašega djeteta kao i suradnju sa školom.
Osigurajte i postavite djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje/plan učenja
Ukoliko dijete iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti obavljati svoje zadaće roditelj treba o tome obavijestiti razrednika. Od učenika se očekuje svakodnevna aktivnost u obavljanju zadaća.
Pomognite djetetu, ali nemojte raditi umjesto njega. Razumljivo je vaše nastojanje da dijete postigne bolje rezultate, a time i ocjene, ali pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto djeteta, izrada radova koje može samostalno odraditi ili pritisak na dijete i nastavnike vezano uz bolje ocjene.
Potaknite dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Zajednički cilj nam je da učenici postanu samostalni u učenju i svjesni vlastite odgovornosti za svoje učenje i rezultate.
Učite svoju djecu da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi, da ne prepisuju i ne služe se ostalim nedopuštenim i neprihvatljivim ponašanjima.
Budući da nije izvjesno kada će se učenici vratiti u škole, potrebno je započeti s procesima vrednovanja i ocjenjivanja.
Vrednovaje i ocjenjivanje učenika provodit će se prema Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu te se u to vrijeme ne primjenjuju odredbe Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i sre
Želimo Vam naglasiti kako je svima nama cilj potaknuti trud i zalaganje učenika te u suradnji s Vama stvoriti krug povjerenja za učenje, uzimajući pritom u obzir različite životne, obiteljske i ostale faktore koji utječu i mogu utjecati na rad, zalaganje i postignuća Vašega djeteta.
Dobrobit Vaše djece-naših učenika, mora biti na prvom mjestu i ukoliko naiđete na bilo kakve poteškoće, svakako se obratite razredniku/ci ili stručnoj službi i ravnatelju.
Srdačno Vas pozdravljamo,
Vaši učitelji
P.S. Više o samom postupku vrednovanja i ocjenjivanja kako je to propisano novim Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu možete pročitati u Preporukama za organizaciju, praćenje i ocjenjivanje učenika (dokument u prilogu) ili na poveznici koja će Vas odvesti do cijelog teksta .