« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JUTRO
8:00-8:45 - 1. šk. sat
8:50-9:35 - 2 šk. sat
9:40-10:25 - 3 šk. sat
odmor 10:25 - 10:40
10:45-11:30 - 4. šk. sat
11:35-12:20 - 5 šk. sat
12:25-13:10 - 6. šk. sat
POSLIJEPODNE
14:00-14:45 - 1. šk. sat
14:50-15:35 - 2 šk. sat
15:40-16:25 - 3 šk. sat
odmor 16:25 - 16:40
16:45-17:30 - 4. šk. sat
17:35-18:20 - 5 šk. sat
18:25-19:10 - 6. šk. sat
Udruga Permakultura Dalmacija - objavila je na svom facebook profilu :
Rijetko nas što može tako ugodno iznenaditi kao što su nas iznenadili učenički radovi u kojima predlažu izgled svojeg budućeg školskog vrta. Na poziv udruge Sunce sudjelujemo u edukaciji učenika šestih razreda Osnovne škole Skalice iz Splita i zajedno s njima i njihovim učiteljicama radimo na dizajnu budućeg školskog vrta. Nakon analize terena, upoznavanja sa prirodnim i društvenim utjecajima te željama i potrebama budućih korisnika vrta stigli smo na pola puta i pustili mašti učenika da zamisle svoj idealni prostor za rad i uživanje.Uskoro kreće rad na konačnom izgledu dizajna vrta, a zatim očekujte poziv na radne akcije kako bismo uspostavili vrt!
Pogledajte sve dizajne u foto galeriji: FOTO GALERIJA
Prenosimo i pjesmu koju je napisala jedna od učenica a koja lijepo ilustrira s kojim se problemima susrećemo, ali i što nam je činiti da bismo ih riješili:
EKOLOGIJA
Zbog naših aktivnosti krivih,
manja je povezanost prirode i bića živih.
Pluća naša su šume,
ne dajmo da ih upropaste gume.
Više ne znaš kad je ljeto, a kad je zima
zato što nam se promijenila klima.
Ribe se za život bore,
zato što smo zagadili i more.
Naša ćud postala je sebična i zla,
sve je više betona, a manje tla.
Što više otpada reciklirajmo,
a zbog čišćeg zraka biciklirajmo.
Nek se manje širi tvorničkog dima,
tako će biti bolje svima.
Nemojmo samo kuće graditi,
trebamo i biljke saditi.
Znam sada kakvo je stanje,
upotrijebimo naše znanje
kako bi zagađivali manje.
Laura Kovačević 6.a OŠ Skalice, Split