« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JUTRO
8:00-8:45 - 1. šk. sat
8:50-9:35 - 2 šk. sat
9:40-10:25 - 3 šk. sat
odmor 10:25 - 10:40
10:45-11:30 - 4. šk. sat
11:35-12:20 - 5 šk. sat
12:25-13:10 - 6. šk. sat
POSLIJEPODNE
14:00-14:45 - 1. šk. sat
14:50-15:35 - 2 šk. sat
15:40-16:25 - 3 šk. sat
odmor 16:25 - 16:40
16:45-17:30 - 4. šk. sat
17:35-18:20 - 5 šk. sat
18:25-19:10 - 6. šk. sat
Projekt“SECESIJA“(njemački jezik,glazbena kultura,likovna kultura)
Razredi: 8.-a,b
Voditelji: Ana Kaštelan, Anita Maleš, Tatjana Kurajica
Projekt Secesija obuhvatio je sadržaje vezane za arhitekturu grada Splita iz razdoblja Secesije,te povezivanje sadržaja sa Bečkom secesijom (arhitektura, slikarstvo, glazba).
Svoja istraživanja učenici su usmjerili prema secesijskom oblikovanju na arhitektonskim objektima u Splitu i to prvenstveno u dekoraciji fasade.
Promatraču se nameće bogati secesijski dekorativni sadržaj, stilizirani i realistički florealni ukrasi: stabljika, listova i cvijetova. Najčešći su motivi suncokretovog cvijeta, maslinova lišća, ljiljana i ljubičica. Ponegdje se uz te ukrase uklapaju raznoliki figuralni ukrasi u vidu maskerona, životinjskih i ljudskih glava a nalazimo i skulpture lavova i alegorijskih ljudskih figura. Javljaju se i geometrijski motivi; krugovi, četverokuti, rombovi, keramičke pločice u rasporedu šahovskog polja.
Secesijski biljni ornamenti i figuralni ukrasi najobilnije se primjenjuju u dekoriranju fasada Sumpornih toplica. Projektirao ih je Kamilo Tončić 1901. godine. Pročelje je zaista lijepo oblikovano i najreprezentativniji je primjer secesije u Splitu.
Ovo istraživanje je kombiniralo istraživanje arhitekture na terenu, fotografiranje te je realizirano na satovima likovne kulture, kroz praktični rad. Inače učenici su se već upoznali sa Osječkom secesijom na ekskurziji. Vrlo interesantno je bilo uspoređivanje i prepoznavanje pojedinih zajedničkih elemenata.
Projekt je prezentiran u atriju škole u vidu izložbe, gdje je njihov cjelokupan uvid u materiju došao do izražaja u nadasve kreativnim radovima.