« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
JUTRO
8:00-8:45 - 1. šk. sat
8:50-9:35 - 2 šk. sat
9:40-10:25 - 3 šk. sat
odmor 10:25 - 10:40
10:45-11:30 - 4. šk. sat
11:35-12:20 - 5 šk. sat
12:25-13:10 - 6. šk. sat
POSLIJEPODNE
14:00-14:45 - 1. šk. sat
14:50-15:35 - 2 šk. sat
15:40-16:25 - 3 šk. sat
odmor 16:25 - 16:40
16:45-17:30 - 4. šk. sat
17:35-18:20 - 5 šk. sat
18:25-19:10 - 6. šk. sat
Naziv projekta |
Škola je škola, a boravak je baš fora 3 eTwinning projekt |
Ciljevi |
Povezati rad učitelja u produženom boravku i osnažiti ih za sudjelovanje u eTwinning zajednici, učenike upoznati s eTwinningom i mogućnostima projektnih aktivnosti u suradnji s drugim školama i učenicima. Razvijanje temeljnih kompetencija iz: tjelesne i zdravstvene kulture, komunikacije na materinjem jeziku, društvene i građanske kompetencije, kulturna senzibilizacija i izražavanje, učiti kako učiti. |
Namjena |
Postavljanje temelja za cjeloživotno učenje učenika i učitelja kao aktivnih i odgovornih građana pripadnika produženog boravka, razreda, škole i lokalne zajednice na demokratskim načelima. |
Nositelji |
Učenici 1.b i 1.c razreda u produženom boravku i učiteljica Mireja Krstulović - Jelić |
Način realizacije |
Projekt će se realizirati tijekom šk. god. 2022./2023. u organiziranom vremenu produženog boravka kroz provođenje raznih aktivnosti. Provedene aktivnosti redovito će se objavljivati na Twinspaceu projekta, fb grupi projekta i web stranicama projekta, škole i razreda. |
Vremenik |
Tijekom šk.god. 2022./2023. u organiziranom vremenu produženog boravka |
Način vrednovanja |
Na TwinSpacu otvorit će se stranica (page) svoje škole, grupe te postavljati aktivnosti koje se provode u organiziranom vremenu produženog boravka. Aktivnosti će se objavljivati I na fb grupi projekta kao i na web stranicama projekta, škole i razreda. Aplicirat će se za oznaku kvalitete na eTwinningu. |
Troškovnik |
Troškovi za radni materijal, kopiranje, plastificiranje, dokumentacijsku mapu i usavršavanje učitelja. |
Naziv aktivnosti: |
eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu 3/Words grow by reading 3“ |
|
Razred |
1.b i 1.c razred u produženom boravku |
|
Cilj |
Odabrati nekoliko aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima. Projektnim aktivnostima poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a. Poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena. Osnažiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija potrebnih za izazove suvremenog društva. |
|
Očekivani ishodi/postignuća (Učenik će moći:) |
- izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom - stvaralački se izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta, likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje - kritički se odnosi prema pročitanom, obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom - sudjeluje i promovira važnost čitanja i pisane riječi u školi, lokalnoj zajednici i šire - razvija samopouzdanje kroz međusobnu suradnju, suradnju s partnerima te pri individualnom radu - izrađuje letke, plakate, video zapise i snimke, e-knjige i dr. - odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka te se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima |
|
Na č i n r e a l i z a c i j e |
Oblik: |
Projektna nastava, integracija sadržaja u nastavne predmete |
Sudionici: |
Učenici 1.b i 1.c razreda u produženom boravku s učiteljicom Mirejom Krstulović - Jelić |
|
Načini učenja (što rade učenici): |
projektno i suradničko učenje, konferencija, predodžba i imaginacija, iznošenje vlastitog mišljenja, promoviranje čitalačkih aktivnosti |
|
Metode poučavanja (što rade učitelji): |
razgovor, izvođenje zaključka, suradničko učenje, provođenje kreativnih aktivnosti, organiziranje aktivnosti uz pomoć web 2.0. alata, organiziranje videokonferencija s ostalim sudionicima projekta |
|
Datum ili trajanje izvedbe: |
Cijelu školsku godinu 2022./2023. |
|
Potrebni resursi/moguće teškoće |
Svi raspoloživi resursi, projekt se može realizirati i u mogućoj online nastavi, ne predviđaju se poteškoće. |
|
Način praćenja i provjere ishoda/postignuća |
Međusobna valorizacija učenika i učitelja koristeći videokonferencije i obrasce. Stvaranje kolekcije materijala i aktivnosti. Bilješke, učenički radovi, članci ne web stranici škole, razrednim web stranicama te u javnim glasilima. Objava materijala i aktivnosti na FB stanici škole i u okviru eTwinning projekta. Radovi će biti javno dostupni i na Twinspaceu , web-stranici projekta i fb-grupi projekta. |
Naziv projekta |
U svijetu likovnih umjetnika 5/ Art in my heart eTwinning projekt |
Ciljevi |
Upoznati život, rad i djela likovnih umjetnika. Stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti u nerazdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina. Razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja kod učenika. Oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti. |
Namjena |
Ostvarivanjem ciljeva i zadataka pomoći razviti osobu koja je sposobna razmišljati, maštati, izmisliti tko može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate. Dijete tako uči na vlastitom iskustvu, uči da sudjelovanje može biti zabavno i korisno, uči komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, uči raditi kao dio skupine, uči proces donošenja odluka i odgovornosti koje iz toga proizlaze. |
Nositelji |
Učenici 1.b i 1.c razreda u produženom boravku s učiteljicom Mirejom Krstulović - Jelić |
Način realizacije |
Tijekom šk. godine 2022./23. realizirati 5 likovnih zadataka. |
Vremenik |
Tijekom šk. god. 2022./2023. Na satovima likovne kulture i u organiziranom vremenu produženog boravka. |
Način vrednovanja |
Na TwinSpacu otvoriti stranicu (page) svoje škole, grupe te postavljati ostvarene likovne radove učenika. |
Troškovnik
|
Troškovi za radni materijal, kopiranje, plastificiranje, dokumentacijsku mapu i usavršavanje učitelja. |
Naziv projekta |
Mali ekolozi |
Ciljevi |
- pobuditi i njegovati ljubav prema prirodi, okolišu i zajednici u kojoj živimo |
Namjena |
održavanje okoliša škole; - uređivanje školskog vrta |
Nositelji |
Učiteljice Vinka Bakarić i Mireja Krstulović – Jelić s učenicima 1.b, 1.c i 2.a razreda u produženom boravku. |
Način realizacije |
individualni i grupni rad
|
Vremenik |
jedan sat tjedno tijekom nastavne godine |
Način vrednovanja |
realizacija ciljeva |
Troškovnik |
troškovi uredskog potrošnog materijala (hamer, ljepilo, selotejp, flomasteri,
|