Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Danas smo kroz projektnu nastavu obilježili prvi dan proljeća i Svjetski dan voda. Dan smo započeli edukativnim radionicama kroz koje smo razmatrali probleme onečišćenja, nedostatka i očuvanja voda. Saznali smo kako je Hrvatska po obnovljivim zalihama vode na 5. mjestu u Europi i 42. u svijetu. Uz bogatstvo vode možemo se pohvaliti i činjenicom da se u mnogim dijelovima Hrvatske pije voda iz slavine, odnosno da je voda iz javnih vodoopskrbnih sustava većinom visoke kakvoće, a površinske i podzemne vode i more su u dobru stanju (zanemarit ćemo zamućenja vode iz rijeke Jadro koja su se javljala ove godine nakon obilnih kiša, i nadamo se da ih više neće biti). Ipak, potrebno je znati da preko 100 milijuna Europljana tu mogućnost nema. Još više zabrinjava da u europskoj regiji 37 djece umire svaki dan zbog proljeva izazvanog korištenjem zdravstveno neispravne vode. Osnovno ljudsko pravo na zdravstveno ispravnu vodu je stalan problem koji je potrebno hitno rješavati.
![]() |
![]() |
Drugi dio dana smo posvetili Školskoj shemi u koju smo uključeni ove godine. Jednom tjedno u našu školu stiže svježe voće koje naši učenici rado jedu. Također smo se prijavili za prateće obrazovne mjere u sklopu Školske sheme, koje organizira Savjetodavna služba. S ciljem povezivanja djece s poljoprivredom, obrazovanjem djece o poljoprivredi, zdravim prehrambenim navikama, lokalnim lancima opskrbe hranom, ekološkom proizvodnjom, održivom proizvodnjom i borbom protiv rasipanja hrane, u našu školu je danas došla Mirjana Perica, dipl. ing. agr., te je održala dva poučna predavanja: za učenike razredne nastave „Korisni i štetni kukci“, te za učenike predmetne nastave „Voće, povrće i zdravlje – pravilna prehrana“.
![]() |
![]() |
Dan smo završili terenskom nastavom u suradnji sa Javnom ustanovom za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Splitsko-dalmatinske županije „More i krš“. Posjetili smo lokalitet Pantan – posebni rezervat, gdje smo poslušali predavanje više stručne suradnice mr. sc. Zore Kažimir o značaju voda, te o biljkama i životinjama koje žive u ovom močvarnom području ali i boćatoj vodi. Učenici su dobili na poklon brošure o Pantani i ostalim zaštićenim dijelovima Splitsko dalmatinske županije, te su popunili anketni listić o Javnoj ustanovi, zaštićenim dijelovima prirode i NATURA 2000 područjima kako bi se dobila što potpunija informacija o njihovoj informiranosti prije i nakon edukacije. Zbog vremenskih neprilika, većina aktivnosti je održana u prekrasnom prostoru mlinice Pantana.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |