Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
U okviru projekta Posjet učenika osmih razreda Vukovaru u organizaciji Javne ustanove Memorijalni centar Domovinskog rata, u Vukovaru su boravili naši osmaši u pratnji nastavnice Ane Vukadinović. Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti suvremene Republike Hrvatske. U okviru razrađenog programa učenici su se upoznali sa pojedinostima tromjesečne opsade Vukovara, organizacije otpora, stradanjima, progonstvom Vukovaraca, logorima i zločinima nad civilima.
![]() |
![]() |
Nakon predavanja Domovinski rat i Bitka za Vukovar, uz stručno vodstvo brigadira hrvatske vojske, učenici su razgledali Memorijalni centar u sklopu kojeg se nalazi izložba pješačkog naoružanja korištenog u Domovinskom ratu, prikaz koncentracijskih logora, simulacija bojnog polja i drugi zanimljivi eksponati. Istog dana, nakon ručka, učenici su upoznati s bogatom kulturno-povijesnom baštinom Vukovarsko-srijemske županije i nekada bogatog i razvijenog grada Vukovara. Posjetili su Gradski muzej Vukovar u obnovljenom dvorcu Eltz, obnovljeni samostan i crkvu sv. Filipa i Jakova te novootvoreni Muzej vučedolske kulture. Tijekom boravka u Memorijalnom centru i hostelu Dubrovnik bilo je prilike za druženje, zabavu i upoznavanje s učenicima drugih škola, a ponajviše s učenicima škole Ravne njive iz Splita s kojima smo i putovali do Vukovara.
![]() |
![]() |
Drugog dana boravka u Vukovaru učenici su obišli memorijalna mjesta: Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata, Masovnu grobnicu Ovčaru, Mjesto sjećanja-Vukovarska bolnica ’91., vodotoranj, Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Kukuruzni put-Put spasa. Mjesta su to koja izazivaju tugu i ostavljaju težinu razmišljanja o ljudskoj brutalnosti pri potpunom nedostatku humanosti.
![]() |
![]() |
Škola mira završna je aktivnost dvodnevnog posjeta Vukovaru. Njezin je cilj da učenici nakon učenja o Domovinskom ratu i događajima na prostoru Vukovara i njegove okolice 1991. godine završe posjet u pozitivnom ozračju, svjesni da je mir ono čemu trebaju težiti, i kao pojedinci i kao narod. U završnom kvizu našu školu predstavljale su Ema Žižić i Josipa Baras te su uz potporu i navijanje ostalih učenika osvojile treće mjesto. U ugodnoj atmosferi druženja uz pjesmu krenuli smo prema Slatinama.
![]() |
![]() |