Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Međunarodni dan bijelog štapa obilježava se svake godine 15. listopada. Tog dana 1964. godine, Lyndon Johnson, tadašnji američki predsjednik odlučio je da će taj dan biti posvećen podizanju svijesti o potrebama slijepih i slabovidnih osoba. U današnjem, sve gušćem prometu, bijeli štap je pomagalo koje slijepim osobama omogućuje samostalno kretanje na poznatom terenu te samim time njihov zaštitni znak.
S učenicima 4. razreda pedagoginja je održala edukativnu radionicu na temu bijelog štapa kako bi učenici osvijestili važnost prihvaćanja svih osoba bez obzira na njihove teškoće/invaliditet. Učenici su pokazali da im je poznato značenje bijelog štapa, a prvi put su i napisali svoje ime i prezime na šabloni Braillevog pisma (brajice). Razgovarali smo o tome na koji način možemo pomoći slijepim osobama i kako bismo se ponašali kada bi u našu školu došao slijepi učenik ili učenica. Učenici su pokazali veliko razumijevanje i senzibilnost za djecu, odnosno, ljude s teškoćama, što se vidi i po njihovim komentarima u kojima izražavaju želju za razgovorom i pomaganjem ljudi s različitim potrebama.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |