PISMO RODITELJIMA POVODOM UZNEMIRUJUĆEG DOGAĐAJA U BEOGRADSKOJ ŠKOLI
Budući da su obitelj i škola najvažnije i najutjecajnije okoline unutar kojih odrastaju i svakodnevno se kreću Vaša, odnosno, naša djeca te da smo ovim događajem svi pogođeni, molimo Vas za suradnju i pomoć. Ulaganje zajedničkog truda te sinergija i suradnja obitelji i škole jedini je put koji može osigurati da svi teški događaji s kojima smo se posljednjih nekoliko godina morali suočavati na nas i, što je najvažnije, na našu djecu, ostave što manje negativne posljedice.
Molimo Vas da odaberete taj put, odnosno, da ne trošimo ograničene resurse i energiju u ovakvim kriznim situacijama na traženje dežurnih krivaca ili međusobno prebacivanje odgovornosti, već da imamo povjerenja u to da ćemo zajedničke snage i resurse usmjeriti u pružanje podrške djeci do koje nam je iskreno stalo. Na našem zajedničkom putu bit će pogrešaka i prepreka, međutim, molimo Vas da imate povjerenje u to da ćemo postupati i učiniti najbolje što u nekom trenutku možemo i da nećemo odustati u onome što čini srž i daje smisao našem poslu, a to je briga o dobrobiti i zdravlju naših učenika.
Znamo da Vas zanima i da se pitate što će škola po pitanju zaštite učenika poduzeti u ovoj situaciji te ćemo zato s Vama podijeliti naš plan, odnosno, aktivnosti koje nam se u ovom trenutku čine najučinkovitije i najsmislenije. Kao kolektiv škole odmah smo, po saznanju za događaj, zajednički o tome razgovarali te smo iznijeli naša mišljenja i prijedloge oko daljnjih postupanja. Stručna služba nastojala je u što kraćem vremenu osnažiti i educirati učitelje o primjerenim načinima otvaranja te teme i vođenja razgovora s učenicima svih razreda. Psihologinja je jučer na sjednici Učiteljskog vijeća održala za učitelje predavanje o trenutnom stanju i načinima očuvanja te zaštite mentalnog zdravlja učenika uz naglasak na aktualnu situaciju. S učiteljima je podijelila materijale te ih je pripremila na vođenje razgovora sa svim učenicima pojedinog razreda. Članice stručne službe dogovorile su s učiteljima te su ih dodatno educirale u području prepoznavanja znakova promjena u ponašanju, mišljenju i osjećanju učenika koji ukazuju na potrebu za dodatnom pomoći. Dodatnu pomoć i podršku učenicima koji iskažu znakove naglašenih, zabrinjavajućih ili produljenih stresnih ili traumatskih reakcija pružat će članice stručne službe. Ako procijenimo potrebu za pružanjem dodatne psihološke, psihijatrijske ili druge vrste pomoći našim učenicima, svakako ćemo, u suradnji s Vama, kontaktirati potrebne ustanove s kojima inače surađujemo. Članice stručne službe u stalnom su kontaktu s učiteljima te im se i Vi, kao roditelji, u svakom trenutku možete obratiti za pomoć. Molimo Vas da se u pismenoj ili usmenoj komunikaciji s djelatnicima škole pridržavate pravila uljudne komunikacije.
Kao što se Vi, roditelji, pitate i brinete oko toga hoće li i što će škola poduzeti, tako se i mi, kao škola, pitamo hoće li učenici u svojim obiteljima dobiti podršku koja im je potrebna i priliku da se o tome razgovara. Molimo Vas da u ovoj situaciji, kao i u drugim situacijama koje se tiču mentalnog zdravlja, podijelimo odgovornost u provjeri kako su naša djeca te što za njih možemo učiniti. Vi ste, uz učitelje, odrasle osobe koje provode najviše vremena s našom djecom te stoga, poput njih, predstavljate neizostavno važan oblik podrške i pravovremenog prepoznavanja znakova potencijalnih problema i prepreka u njihovom razvoju. Ne zaboravite da mi trebamo Vas i Vi trebate nas, a naša djeca trebaju jednako i Vas i nas.
U nastavku s Vama dijelimo materijale iz provjerenih izvora u kojima možete pronaći savjete o vođenju razgovora s djecom o ovom tragičnom događaju.
Otvoreni smo za sva pitanja i suradnju,
stručna služba, ravnatelj i učitelji škole
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Susjedne škole |