Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Živjeti na MORU
i učiti o MORU,
a ne vidjeti sve uživo,
bila bi , zaista, veeelika šteta!
Kraća vožnja autobusom do ''punte'' Marjana gdje se već više od stoljeća ''usidrio'' Institut za oceanografiju i ribarstvo …pogled puca na pučinu, ćuti se miris mora i borova,… i naše prijateljstvo…ima li boljeg nadahnuća za dobar početak !?
Dr. Olja Viđak povela nas je u obilazak mrjestilišta, laboratorija i knjižnice Instituta. Vidjeli smo znanstvenike kako istražuju i opremu koju rabe. Shvatili smo da saznanja do kojih dolaze i aktivnosti koje provode pridonose razumnom iskorištavanju bogatstava i očuvanju našega mora.
Željeli smo vidjeti i njihov novi istraživački brod '' BIOS DVA ''. Njime se koriste pri proučavanju na moru i radi prikupljanja uzoraka. Nažalost, brod je, zbog svoje veličine, na vezu u luci s druge strane Marjana.
Spustili smo se, potom, do mora. Dočekale su nas kamenita obala i šljunčana plaža.
Jedva smo čekali i sami se okušati kao istraživači - biolozi!
Ponijeli smo potreban pribor ( povećalo, konop, metar, špatule, pincete, termometar, indikator-papir, staklenke … ) i puuno dobre volje. Radili smo u skupinama prema zadanim uputama. Uzbuđenje je bilo veliko! Gdje god smo zavirili vidjeli smo poznato biće! Pronašli smo i neka o kojima nismo niti učili. – Bili smo ponosni na ''trofeje'' svoga pohoda!
Uzburkane emocije i dojmovi pjenili su se…, valjali…, i strujali… zadaćom.
…I gledam more gdje se meni penje,
i slušam more, dobro jutro veli…
Okrijepljeni šumom valova, i dakako, sendvičima, kući smo se vraćali zadovoljni.
Neki su pitali: - ''Imamo li danas nastavu?''
– ''Ma jee! Pa mi smo bili na nastavi, terenskoj nastavi!''
P.S. Nastavnice su rekle da smo bili vrijedni i dobri.
A mi smo, a što drugo,uživali u pohvalama!!