Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Pametni telefoni u rukama, žamor, napetost u zraku, 40-tak djece, osmaš uz petaša, smjena A uz smjenu B, a svi s istom pažnjom očekuju početak kviza koji će ih još jednom provesti stranicama velike svjetske uspješnice „Prdoprah doktora Proktora“ Jo NesbØa...
Pametni telefoni u rukama, žamor, napetost u zraku, 40-tak djece, osmaš uz petaša, smjena A uz smjenu B, a svi s istom pažnjom očekuju početak kviza koji će ih još jednom provesti stranicama velike svjetske uspješnice „Prdoprah doktora Proktora“ Jo NesbØa....
22.travnja, Dan hrvatske knjige, ove smo godine obilježili kao dan jedne norveške knjige, ali knjiga je knjiga, a odabrali smo baš ovu veselu fantastičnu priču kao poslasticu za čitače, magnet za nove koji će to tek postati.
U projektu „Čitaj mi priču“ sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda. Svakodnevne aktivnosti započele su 15.travnja cjelodnevnim čitanjem moderne knjige. Na satima hrvatskog jezika učenici su toga dana čitali ulomke gore navedene knjige te ispunjavali tablice predviđanja čiji je cilj aktivno slušanje i uključivanje u nastavak projekta.
Prema pročitanim ulomcima djeca su , po osobnoj želji, izrađivala naslovnice knjige i stripove te svoje uratke izložila u atriju škole. Sve su aktivnosti ovogodišnjeg projekta „Čitaj mi priču“ bile osmišljene s ciljem popularizacije čitanja pa je, sukladno tome, i posljednja aktivnost bila pročitati roman u cijelosti te sudjelovati u kvizu.
Učenice 8.D razreda, Paola Lela, Jozica Javorčić i Barbara Bašić, osmislile su pitanja i natjecanje je moglo početi. Učionica pretijesna, ali osmijesi na licima. Pobjedniku Luki Skoki, 5.C, nastavak romana „Čarobna kupka doktora Proktora“, a svima ostalima lijepa uspomena na ovaj drugačiji nastavni dan.
REKLI SU O PROJEKTU…
Naslov knjige me iznenadio jer je neobičan te me time odmah zainteresirao za knjigu. Čitali smo dva poglavlja iz sredine knjige, nisam znala ni što je bilo prije, ni što poslije ta dva poglavlja. Slušajući riječi svojih prijatelja koji su čitali knjigu, shvatila sam da je vrlo neobična i baš zbog toga sam htjela saznati više o radnji knjige te ju i sama jednog dana pročitati. Zahvaljujući ovom kvizu, pronašla sam knjigu koja mi se jako svidjela, a to se ne događa često. Kviz je bio u obliku igrice. Nažalost, nisam bila prva, ali to mi nije bitno. Važno mi je to što sam se zabavila i nešto naučila. Kviz je bio jako dobra ideja i nadam se da bi sljedeće godine mogli organizirati nešto slično.
Martina 6.D
Kviz je bio zanimljiv. Volio bih opet sudjelovati na jednom takvom kvizu. Najzanimljivije je bilo što smo mogli odgovarati preko mobitela.
Franko 6.A
Knjiga mi je bila zanimljiva zbog toga sam se i prijavio. Sam kviz mi se jako dojmio. Posebno mi se svidjelo što smo mogli odgovarati preko mobitela. Bilo mi je lijepo sudjelovati, nadam se da će biti još ovakvih projekata i kvizova.
Jure 8.B