Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
U okviru projekta Sinjska alka učenici 6.a i 6.d razreda su u pratnji učiteljica povijesti, hrvatskoga jezika i vjeronauka posjetili grad Sinj te su se pobliže upoznali s poviješću grada Sinja i Sinjske alke. Okupili smo se ispred škole, naoružani željom za druženjem, ali i stjecanjem novih znanja o bogatoj povijesti našeg kraja. U autobusu smo odmah prionuli poslu čitajući referate, koje su nam pripremili naši vrijedni učenici.
Nakon dolaska u Sinj uputili smo se u Muzej Sinjske alke, u kojem smo pogledali video o opsadi grada Sinja te razgledali vrijedne muzejske eksponate. Okušali smo se i u virtualnoj opsadi Sinja, te pokušali pogoditi „u sridu“. Uslijedio je posjet svetištu Gospe Sinjske u u kojem nam je vjeroučiteljica održala sat vjeronauka. Ljubazni domaćini su nas „počastili“ besplatnim posjetom i razgledavanjem Muzeja Franjevačkog samostana. Put nas je vodio dalje prema hipodromu, gdje smo se družili s najplemenitijim životinjama - konjima, koji su neizostavan motiv Sinjske alke. Nastavili smo ugodnu vožnju predivnom Cetinskom krajinom diveći se brojnim ljepotama opisanim u djelima Dinka Šimunovića. Naše odredište je bilo seosko gospodarstvo „Panj“ gdje smo se zabavljali igrajući stare igre kao što je potezanje konopa, skakanje u vrećama, a na kraju smo zaigrali i dječju alku. Trebalo je isprobati sve što smo čuli i naučili o Sinsjkoj alci! Naša je dječja alka bila i povijesna jer su se, po prvi put, natjecale i djevojčice. Umorni, ali zadovoljni vratili smo se u Split u popodnevnim satima.
Terenska nastava završila je u ugodnom ozračju. Prikupili smo materijale za daljni rad na projektu “Sinjska alka” te se još jedanput prisjetili koliko je bogata naša kulturna baština, time i domovina i koliko je važno čuvati i njegovati tradiciju, jer je ona dio nas.