Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Ove su školske godine, u okviru proučavanja tema Domovinski rat i Drugi svjetski rat, učenici 8.c i 8.d sudjelovali u mini projektu, kojem je bio cilj proširiti znanja o navedenim temama, vježbati rad na povijesnim izvorima te razvijati kritičko i povijesno mišljenje. Kako je jedna od zadaća učenja nastavnog predmeta Povijest upoznavanje, raščlanjivanje i vrjednovanje različitih vrsta povijesnih izvora, kroz ovaj smo se projekt bavili analizom usmene povijesti te vježbali postupak vrjednovanja usmenih izvora.
Rat ima brojna lica i puno aspekata, a ovaj put smo naglasak odlučili staviti na one najranjivije- djecu. Cilj je bio sagledati odrastanje u ratnim okolnostima iz dječje perspektive i usporediti odrastanje u ratnim okolnostima s odrastanjem u našim mirnodopskim okolnostima. Prvi je korak u našem projektu bio pronaći sugovornike koji su djetinjstvo proveli u ratnim okolnostima. Potom je trebalo formulirati istraživačka pitanja, čija je analiza omogućila usporedbu ratnog djetinjstva i odrastanja u uvjetima mira. Učenici su priredili zanimljive intervjue s djecom različitih iskustava iz svih krajeva Hrvatske. U drugom koraku trebalo je pronaći određeni predmet ili fotografiju, koje su njihovi sugovornici sačuvali iz tog vremena, ili jednostavno iz intervjua odrediti glavni motiv, koji ima ulogu podsjetnika na ratno odrastanje. Prikupljeni materijali poslužili su za stvaranje male izložbe najboljih uradaka na temu ratnog djetinjstva u digitalnom alatu lino.it.
Konačan cilj bio je senzibilizirati učenike za stradanja ljudi u ratnim okolnostima, razviti i socijalne i građanske kompetencije i osposobiti ih za djelovanje na načelima pravednosti i mira. U okviru projekta učenici 8. d razreda su zajedno s razrednicom na satu razrednog odjela sudjelovali i u humanitarnoj akciji UNICEF-a za pomoć djeci izbjeglicama donirajući preostali novac od posjete kazalištu.
Našu malu digitalnu izložbu „Slike ratnog djetinjstva“ možete pogledati na sljedećem linku.
http://linoit.com/users/krstinicm/canvases/Slike%20ratnog%20djetinjstva
Marija Krstinić