Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Posjet Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu
Dana 26. rujna 2019. godine posjetili smo Muzej hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu. Razlog našeg posjeta bila je Bašćanska ploča i početci hrvatske pismenosti, zbog koje su nam učiteljice hrvatskoga jezika Neda Lelas, prof. i Anita Goleš, prof. organizirale nastavu u muzeju.
Kroz muzej nas je provela muzejska pedagoginja gđa Lada Laura. U muzeju smo vidjeli mnoge spomenike i skulpture te saznali mnogo o početcima hrvatske pismenosti. Poslušali smo priču o skulpturi Povijest Hrvata Ivana Meštrovića. Vidjeli smo Trpimirov natpis iz 825. god. i Branimirov natpis iz 888. god. A kako je glavni razlog našeg posjeta muzeju bila Bašćanska ploča, njoj smo posvetili najviše pozornosti. U muzeju smo vidjeli repliku jer se original čuva u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti u Zagrebu. Bašćanska ploča je prvi cjeloviti spomenik hrvatske pismenosti pisan u 13 redaka prijelaznom glagoljicom (od oble k uglatoj) na hrvatskome jeziku. Ploča je uklesana u kamen debljine 8 cm, visok 99 cm, a širok 197 cm. Pronađena je u crkvi sv. Lucije u Jurandvoru pored Baške na otoku Krku oko 1100. god. Služila je kao oltarna pregrada, a za pronalazak je zaslužan Ivan Kukuljević Sakcinski u 19. st.
Saznali smo da su spomenici u srednjem vijeku bili ukrašeni u potpunosti, tj. na njima nije ostajalo slobodnog prostora gdje bi se nešto moglo dodati. Gđa Lada nam je objasnila da se to zove strah od slobodnoga prostora. Spomenici su bili ukrašeni različitim oblicima kao što su krugovi, lukovi, motivima biljaka i životinja te oslikani bojom kako bi bili zanimljiviji građanima i vladarima.
Nakon razgledavanja i proučavanja spomenika, koji svjedoče o početcima pismenosti, slijedila je radionica. Iscrtavali smo, oslikavali i ukrašavali slova glagoljice po izboru. Najčešće smo birali inicijale imena te ih ukrašavali oblicima lukova, krugova, pletera koje smo uočavali na starim spomenicima.
Posjet muzeju nam se jako svidio i drago nam je što smo imali nastavu izvan učionice. Svidjelo nam se što smo mogli vidjeti i čuti mnogo o našoj prošlosti i početcima pismenosti.
Pamtit ćemo ovo kao jedno od boljih iskustava aktivnog učenja uz zabavu.
Petra Kuić, 6.c