Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
U srijedu, 21. siječnja 2009. u našoj školi gostovao je i predavo Igor Longo, profesor psihologije i instruktor Instituta Williama Glassera.
U predavanju pod nazivom "Škola u kojoj se svi dobro osjećaju" učitelji i stručni suradnici imali su priliku upoznati se s idejom Teorije izbora, američkog autora Williama Glassera.
Preuzeto s: http://www.kvas.hr/
NAŠA JE VIZIJA STVORITI ŠKOLU U KOJOJ SU ZNATIŽELJA, ZABAVA I RADOST STANJE DUHA, A TEMELJNI CILJEVI DOBRA MEĐULJUDSKA POVEZANOST I OBRAZOVNI USPJEH ZA SVAKOGA.
TEORIJA IZBORA (Put ka kvalitetnoj školi – školi bez prisile)
Teorija izbora je osnova Projekta Kvalitetna Škola. Ona govori da je čovjek unutarnje motivirano biće, koji izborom svog ponašanja nastoji zadovoljiti jednu ili više od osnovnih psihičkih potreba.
Prema autoru, W. Glasseru, čovjekove osnovne psihičke potrebe su: potreba za pripadanjem ili ljubavlju, potreba za moći ili osobnom važnošću, potreba za slobodom izbora, potreba za zabavom.
Naglašavajući činjenicu da samo bliskost i dobra povezanost s ljudima omogućuju potpuno zadovoljenje naših potreba, Teorija izbora ukazuje na izniman značaj stvaranja kvalitetnih međuljudskih odnosa kao osnove duševnog zdravlja pojedinca i temeljnog preduvjeta prevencije svih sociopatoloških pojava našeg doba.
7 podržavajućih navika: podržavanje ohrabrivanje slušanje prihvaćanje povjerenje poštovanje pregovaranje |
7 razarajućih navika: kritiziranje okrivljavanje žaljenje prigovaranje prijetnje kažnjavanje potkupljivanje |
GLASSEROVA KVALITETNA ŠKOLA
Kvalitetna škola je škola bez prisile u kojoj učitelji, učenici i ostalo osoblje uspješno zadovoljavaju svoje potrebe primjenjujući Teoriju izbora i voditeljsko upravljanje.
Kriteriji za Glasserovu kvalitetnu školu:
• međuljudski odnosi su bazirani na povjerenju, dugoročni disciplinski problemi su eliminirani
• naglasak je na potpunoj kompetenciji za učenje, niska obrazovna postignuća su eliminirana, naglašava se važnost učenja znanja i vještina stvarno korisnih u životu
• učenici rade kvalitetno koristeći maksimum svojih potencijala
• učenici pokazuju bolje rezultate na državnim natjecanjima i prijamnim ispitima
• učenici, učitelji i roditelji se poučavaju primjeni Teorije izbora u osobnom životu, kao i u životu škole
• osoblje, učenici i roditelji vide školu kao mjesto u kojem se osjećaju zadovoljni
VODITELJSKO UPRAVLJANJE U ŠKOLI
Voditeljsko upravljanje je način primjene teorije izbora u upravljanju školama. Ono predstavlja kontinuiran rad na kreiranju uvjeta u kojima nema prisile, u kojima se učenici i djelatnici potiču na samoprocjenu vlastita učinka i neprekidno unapređenje kvalitete.
Jedini način na koji škola može postići svoj cilj, kvalitetan rad, je da ravnatelj/učitelj uvjeri svoje djelatnike/učenike kako će unapređujući kvalitetu vlastita rada isti unaprijediti kvalitetu svog osobnog života.