Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
U petak, 22. listopada 2021. g. naš razred je posjetio dva splitska muzeja; Etnografski muzej i Muzej grada Splita.
Najprije nas je naša učiteljica odvela na južni ulaz Dioklecijanove palače i ispričala nam najvažnije pojedinosti o njoj. Prošli smo podrumima Palače, Peristilom i Vestibulom te ušli u Etnografski muzej.
Razgledali smo mnoge izloške među kojima se ističu staro oružje, narodne nošnje i pokućstvo našega kraja. Naši predci nisu oružje rabili samo za obranu, nego i kao ukras na starim nošnjama. Žene su se ukrašavale zlatom i različitim ukosnicama. Sve se radilo ručno pa je izrada nakita i odjeće zahtijevala mnogo truda i vremena. Najviše nas je zadivila spoznaja da se u prostoru Muzeja na kojem su nekoć bile sobe cara Dioklecijana nalazi jedna od najstarijih crkvica grada Splita, crkva sv. Andrije, koja je sagrađena u 7. stoljeću.
Posebno iznenađenje bio je uspon rimskim stepenicama do vrha Vestibula gdje smo se fotografirali i uživali u predivnom pogledu na unutrašnjost Palače i more.
Potom smo prošli uličicama Palače i zastali pokraj rodne kuće Marka Marulića. Uzbuđeno smo ušli u dvorište Muzeja grada Splita, jednog od najljepših hrvatskih muzeja koji se nalazi se u palači obitelji Papalić staroj više od pet stoljeća. Muzej krije mnoge vrijednosti. Najviše su nam se svidjeli Dioklecijanov stol za kojim je on nekoć ležao i jeo, sfinga, kameni natpisi i makete Palače. Velika dvorana je najljepša prostorija u kojoj se čuva Statut grada Splita iz 14. stoljeća pisan na pergameni. Pogledali smo videozapis o našem gradu što je bio početak radionice „Splite moj“. Zajedno smo postavili podložak na pod, podijelili se u četiri grupe i igra je započela. Bacali smo veliku kocku, pomicali se na odgovarajuća polja i odgovarali na postavljena pitanja o našem gradu, njegovim spomenicima i znamenitim osobama. Jako smo se zabavili i puno toga kroz igru naučili.
Ako me pitate, opet bih obišla ove muzeje. Zahvaljujem učiteljici što nam je priuštila ove doživljaje.
Loreta Karačić, učenica 4. D razreda