Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Posjet Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu
Dana 13. listopada 2021. godine posjetili smo Muzej hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu. Razlog našeg posjeta bila je nastavna jedinica Početci hrvatske pismenosti, zbog koje su nam učiteljice Hrvatskoga jezika Anita Goleš, prof. i Neda Lelas, prof. organizirale nastavu u muzeju.
Poštujući epidemiološke mjere, podijelili smo se u dvije skupine tako da su učenici 6.c razr. prvi razgledali muzej i sudjelovali u radionici izrade i ukrašavanja glagoljskih slova. Za to su vrijeme učenici 6.d razr., u pratnji defektologinje A. Jović i razrednice N. Lelas, posjetili obližnji park na Zvončacu i na otvorenom održali SRO-a. U parku smo razvijali socijalne vještine igrajući se Crne kraljice, poslušali smo zanimljivosti o obližnjem starom splitskom groblju Sustipanu i o T. Petrasovu Maroviću, velikom hrvatskom pjesniku i književniku, čiji se spomenik nalazi na zidinama Sustipana.
Potom smo se zamijenili te su učenici 6.d razr. razgledali muzej i sudjelovali u radionici, a učenici 6.c razr. su, u pratnji učiteljice A. Goleš, imali slobodno vrijeme na otvorenom.
Kroz muzej nas je provela muzejska pedagoginja gđa Lada Laura. U muzeju smo vidjeli mnoge spomenike i skulpture te proširili svoja znanja o početcima hrvatske pismenosti. Poslušali smo priču o skulpturi Povijest Hrvata Ivana Meštrovića, o Trpimirovom i Branimirovom natpisu, Višeslavovoj krstionici, sarkofagu kraljice Jelene i, naravno, o Bašćanskoj ploči, dragom kamenu hrvatske pismenosti.
Nakon razgledavanja i proučavanja spomenika, koji svjedoče o početcima hrvatske pismenosti, slijedila je radionica u kojoj smo, potaknuti onim što smo vidjeli i čuli, tehnikom flomastera oslikavali i ukrašavali glagoljska slova.
Posjet muzeju nam se jako svidio zbog svega što smo vidjeli i čuli, i iz razloga što je to bila naša prva izvanučionička nastava od pojave epidemiološke situacije izazvane koronavirusom.
E. Burazer i B. Buzolić, 6. d