Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
OGULIN - zavičaj bajke / KUTEREVO – utočište mladih medvjeda
Učenici 6.c i 6.d razreda posjetili su grad Ogulin i Kuterevo sudjelujući u izvanučioničkoj nastavi u okviru projekta Ogulin - zavičaj bajke u pratnji razrednica T. Surina Granić i N. Lelas, ujedno i učiteljica engleskoga i hrvatskoga jezika, te učiteljice prirode Lj. Šarin, učiteljice povijesti M. Krstinić i asistentice A. Boban. Izvanučionička nastava je održana 13. travnja 2022.
Cilj je projekta bio razvijati svijest učenika o očuvanju materijalne i duhovne povijesno-kulturne baštine Republike Hrvatske i nacionalnoga identiteta, povezati zapažena obilježja s nastavnim sadržajima Hrvatskoga jezika, Engleskoga jezika, Prirode, Povijesti i Geografije te promicati i razvijati svijest o hrvatskome jeziku i književnosti kao važnom čimbeniku hrvatskoga identiteta. Ideja za odlazak u Ogulin rodila se u okviru nastave Hrvatskoga jezika, motiv za odlazak bio je čudesan svijet bajki Ivane Brlić-Mažuranić s kojim su se šestaši susreli čitajući Priče iz davnine. Znamenitosti grada Ogulina izvrsno su se povezale s predmetnim sadržajima Prirode, Povijesti i Geografije. Nastavu Prirode upotpunili smo i posjetom Kuterevu – utočištu za mlade medvjede u kojem su nam voditelji utočišta osvijestili važnost skrbi za napuštene medvjede kao i važnost volontiranja.
U Ogulinu smo prvo posjetili Zavičajni muzej u kojem smo slušali o poznatoj obitelji Frankopan. Naučili smo da je utemeljenje grada Ogulina vezano za Bernardina Frankopana, najslavnijega hrvatskoga plemića svoga vremena. Razgledali smo sobu koja je posvećena životu i djelu Ivane Brlić-Mažuranić.
Također, saznali smo da je u Ogulinu utemeljeno Hrvatsko planinarsko društvo i da se Klek smatra kolijevkom stijenskog penjanja. U Zavičajnom je muzeju izložen i kamen s Mount Everesta (Chomolungma/Čomolungma, Sagarmatha), najvišeg vrha na Zemlji, 8872 m, dar našeg najpoznatijeg alpinista Stipe Božića.
Nakon obilaska Zavičajnog muzeja slijedio je posjet Ivaninoj kući bajke u kojoj smo čudesan svijet Ivaninih bajki doživjeli svim osjetilima. Slušali smo zanimljivosti iz Ivaninog života, gledali animirani film koji prikazuje kako je Ivana počela pisati, boravili u sobi začarane šume, s nestrpljenjem iščekivali kakve će nam moći odrediti začarano zrcalo, sudjelovali u radionici tijekom koje smo osvježili svoja znanja o bajkama i razvijali maštu. Sve kroz igru.
Nakon obilaska Ivanine kuće bajki posjetili smo Đulin ponor te se iz bajkovitog Ogulina uputili u Kuterevo.
N. Lelas, prof.