preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
3.a/b produženi boravak
Svuda oko nas
sad pahulje vladaju,
tiho i nježno
padaju i padaju!
 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 912932
Ovaj tjedan: 213
Danas: 36

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NAŠA ŠKOLA NAŠA ODGOVORNOST
Autor: Mila Ozretić, 7. 5. 2011.

I ove godine ćemo obilježiti Dan škole (14. svibnja) projektom NAŠA ŠKOLA - NAŠA ODGOVORNOST. 

Cilj  projekta  je povezivati školu i obitelj, njegovati partnerske odnose s roditeljima i unaprjeđivati komunikaciju s učenicima, kao i među učiteljima. Očekujemo aktivno sudjelovanje učenika, roditelja i učitelja u projektu kako bismo svi zajedno doprinijeli realizaciji projekta i osigurali njegovu uspješnost.

Projekt je zamišljen kao prodajna izložba učeničkih radova, (npr. ukrasni  predmeti, slike, crteži i sl.), kulturno-umjetnički program i športska natjecanja.

Izložba je prodajna, prikupljena novčana sredstva utrošit će se za poboljšanje uvjeta rada i to po formuli 10% za obnovu knjižnog fonda i 10% za medijsku kulturu (kupovina filmova i sl.), a ostatak  novca za potrebe razrednih odjeljenja npr. uređenje učionice, potrebe školskog  izleta, ekskurzija i sl. 
 
Projekt će se provesti 14. svibnja 2011. god. (subota) u vremenu od 9 do 12 sati sa sljedećim okvirnim programom i punktovima:
 
1. PRODAJNA IZLOŽBA UČENIČKIH RADOVA – dvorište (škola, u slučaju kiše)
- svi stolovi će biti postavljeni u istočnom dvorištu
 
2. ŠPORTSKA NATJECANJA  - dvorana            
 
3. PREDSTAVLJANJE U KNJIŽNICI -  Moja  prva slikovnica  (1.-4.r.) i Iz  bakine škrinje  (5.- 8.r.)
 
4. PRODAJNI ŠTAND – kuhinja (prodaja kave)
 
5. KULTURNO – UMJETNIČKI PROGRAM - pozornica (istočno dvorište ispred ulaza  u dvoranu ili  u  atriju u slučaju  kiše)                                                 
 
6. ŠAH  - natjecanje  učenika  od  1. – 4. razreda
 
7. RADIJSKA I NOVINARSKA GRUPA  - radio- emisija, praćenje događanja, intervjui s ravnateljem, sudionicima, posjetiteljima, predstavljanje školskog lista  
 
Sva događanja uoči i nakon projekta pratite na našem školskom webu. 
 
S vjerom u uspješnost projekta, srdačno Vas pozdravljamo
 
Tim za kvalitetu škole
 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju