Pragom tvojim morali smo proći
još maleni, u svijet znanja poći
budiš naše nade, budiš naše želje
Tiho uvijek skrivaš djetinjstva veselje…
ref. Let, let, let naš je cijeli svijet
Najdraža školo, ti si za pet!
Let, let, let, naš je cijeli svijet
imotska školo ti si za pet!
Ti, što nosiš Radićevo ime
Tu si mnoga ljeta, mnoge zime
U tebi su rasli, danas mnogi znani
U tebi su cvali naši Imoćani
ref. Let, let, let...
Ti još uvijek istim žarom sjajiš
Ti još uvijek mnoge tajne tajiš
Svakog dana mudro nešto novo zboriš
Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš
ref. Let, let, let...
Jona Glibota (učiteljica)
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
7. sat 13:15 - 14:00
Djelatnici i volonterke Centra za održivi razvoj Imotski (Snježana Petrušić, Matea Barbić, Ivana Bago i Ivana Zdilar) održali su predavanja i radionice u prostorima naše škole u razdoblju od 7. do 14. rujna učenicima i razrednicima 6. , 7. i 8. razreda kao nastavak realizacije projekta „Odgovornost za otpad je i moja“ u kojem je i naša škola partner. Projekt se financira sredstvima iz EU fondova, a provodi se uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Splitsko-dalmatinske županije. Koordinatorica za našu školu je pedagoginja Marija Blažić.
Projekt se provodio i u siječnju 2016. godine u prostorima naše škole, također u sklopu zajedničke suradnje s Centrom za održivi razvoj Imotski, kada su održana predavanja i radionice za učitelje razredne nastave, stručne suradnike, razrednike 5. i 6. razreda, učitelje biologije i kemije, kao i druge zainteresirane djelatnike.
Ciljevi ovog projekta su podizanje razine svijesti svih djelanika škole i lokalnog stanovništva, a posebno učenika o potrebi odvojenog skupljanja otpada te u ukazivanju potrebe da u svojoj zajednici poduzmu konkretnu i vidljivu akciju usmjerenu prema poboljšanju stanja u okolišu, a time i prema poboljšanju vlastite kvalitete življenja.
Na predavanjima održanim u razdoblju od 7. do 14. rujna govorilo se o zagađenju i očuvanju okoliša. Zagađenje okoliša je jedan od najvećih problema današnjice. Postoje razni načini za očuvanje Zemlje koji se koriste i primjenjuju. Preferira se manja potrošnja neobnovljivih izvora energije (nuklearna energija, ugljen, nafta, zemni plin) i korištenje obnovljivih (sunce, vjetar, voda), ukoliko je to moguće. Znanstvenici kažu da je povećanje korištenja fosilnih goriva dovelo do porasta koncentracije ugljičnog dioksida vezanog u Zemljinoj atmosferi. To izaziva takozvani „efekt staklenika“, odnosno rast temperature na Zemljinoj površini. Globalno zatopljenje uzrokovalo je i druge velike promjene u okolišu, poput otapanja polarnog leda i jačanja tropskih oluja. Također, Sunce dobiva veći prostor za zrake koje su štetne za naše tijelo, odnosno kožu.
Na kraju projekta učenici su zajedno sa svojim učiteljima sudjelovali u akciji darivanja starih plastičnih vrećica. Vrećice će se nakon reciklaže koristiti za proizvodnju novih proizvoda, koje će se darivati potrebnima. Centar za održivi razvoj Imotski u suradnji sa školom kao partnerom ukazali su na važnost razvrstavanja otpada u svrhu zaštite okoliša.
Ovakvim promicanjem brige za okoliš promičemo i trajnu vrijednost i način življenja u odgovornosti svakog pojedinca u očuvanju prirodnih vrijednosti.
Hvala svima koji su sudjelovali u projektu, a posebno djelatnicama Centra za održivi razvoj.
Ivna Kutleša i Ivan Vujčić, 8. e