Pragom tvojim morali smo proći
još maleni, u svijet znanja poći
budiš naše nade, budiš naše želje
Tiho uvijek skrivaš djetinjstva veselje…
ref. Let, let, let naš je cijeli svijet
Najdraža školo, ti si za pet!
Let, let, let, naš je cijeli svijet
imotska školo ti si za pet!
Ti, što nosiš Radićevo ime
Tu si mnoga ljeta, mnoge zime
U tebi su rasli, danas mnogi znani
U tebi su cvali naši Imoćani
ref. Let, let, let...
Ti još uvijek istim žarom sjajiš
Ti još uvijek mnoge tajne tajiš
Svakog dana mudro nešto novo zboriš
Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš
ref. Let, let, let...
Jona Glibota (učiteljica)
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
7. sat 13:15 - 14:00
Udruga „Hrvatski identitet“ šestu godinu zaredom organizira različite oblike aktivnosti za djecu i mlade kao što su radionice, predavanja, terenska nastava i sl. Projekt je namijenjen popularizaciji znanosti, prevenciji različitih oblika nasilja i ovisnosti, promicanju hrvatskog identiteta te drugih vrsta odgoja i obrazovanja.
Projektom „Povijest pod povećalom forenzike“ povezuju se dva bitna područja, forenzika te nacionalno i kulturno nasljeđe. Navedeni Projekt u našoj Školi proveden je u srijedu, 22. veljače 2017. godine. Predavanjima i radionicama prisustvovali su učenici osmih razreda.
Povjesničar i djelatnik Muzeja hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu, Ljubomir Gudelj Velaga uveo je osmaše u radionicu zanimljivim predavanjem o životu naših predaka te crkvinama i gradinama (ostaci prapovijesnih naselja) na području Imotske krajine. Nakon uvodnog dijela riječ su preuzeli stručnjaci sa Sveučilišnog odjela za forenzične znanosti, Sveučilišta u Splitu. Učenike su upoznali s postupkom uzimanja otisaka te pokazali kako prepoznati biološku raznolikost među ljudima na primjeru koštanih ostataka naših predaka. Učenici su aktivno sudjelovali raznim pitanjima vezanim uz kulturu i običaje iz prošlosti.. Posebno su im se svidjele radionice stručnjaka iz forenzike gdje su mogli učiti i pokazati svoje „CSI“ vještine. Ovakvim aktivnostima uočili su kako forenzične znanosti mogu, povezujući znanja povijesti i prirode, dobiti uvid u život vlastitih predaka i malog čovjeka na našim prostorima.
Proučavanjem prošlosti predaka te primjenom novih metoda bliskima djeci i mladima, podiže se svijest učenika o očuvanju materijalne i duhovne povijesnokulturne baštine i nacionalnog identiteta, povećava se tolerancija te interes za učenje i znanost.
Miljenka Kolovrat