Pragom tvojim morali smo proći
još maleni, u svijet znanja poći
budiš naše nade, budiš naše želje
Tiho uvijek skrivaš djetinjstva veselje…
ref. Let, let, let naš je cijeli svijet
Najdraža školo, ti si za pet!
Let, let, let, naš je cijeli svijet
imotska školo ti si za pet!
Ti, što nosiš Radićevo ime
Tu si mnoga ljeta, mnoge zime
U tebi su rasli, danas mnogi znani
U tebi su cvali naši Imoćani
ref. Let, let, let...
Ti još uvijek istim žarom sjajiš
Ti još uvijek mnoge tajne tajiš
Svakog dana mudro nešto novo zboriš
Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš
ref. Let, let, let...
Jona Glibota (učiteljica)
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
7. sat 13:15 - 14:00
Dragutin Tadijanović
U četvrtak, 4. listopada 2018. god. održat će se prvi projektni dan „Škola bez torbe“ u sklopu Školskog preventivnog programa, a povodom svetkovine sv. Franje Asiškog, zaštitnika naše Župe.
Cilj je takvih dana, tijekom kojih učenici dolaze u školu bez torbe, pružiti učenicima neuobičajen i opušteniji nastavni dan tijekom kojeg će se obraditi dio nastavnih sadržaja na zanimljiviji način. Provedba ovakvih sadržaja osmišljena je kao dio preventivnih programa Škole kako bi se izravno doprinijelo poboljšanju školske klime. Školska klima dio je školske okoline koji je povezan s individualnim i afektivnim dimenzijama i sustavom vjerovanja o školi, a koji utječu na djetetov kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj. Percepcija školske klime ovisi o tome kako pojedinac doživljava okruženje u školi, npr. osjeća li se ugodno u školskom okruženju, je li okruženje podržavajuće za učenje i poučavanje, je li adekvatno organizirano i sigurno. To znači da školska klima može biti percipirana kao poticajna za individualni razvoj i doprinositi konstruktivnom ponašanju i uključivanju pojedinaca u aktivnosti škole ili pak suprotno.
Učenici prvih razreda uživat će u lutkarskim radionicama koje su pripremile njihove učiteljice, nakon čega će odigrati partiju igre „Čovječe, ne ljuti se“ u ljudskoj veličini glumeći figurice na oslikanom igralištu. Pridružit će im se i učenici Posebnih razrednih odjela.
Programom „Učenici za učenike“ zamišljeno je da će učenici 4-ih razreda čitati pripremljene tekstove i postavljati zagonetke učenicima drugih i trećeg razreda vezane uz sv. Franju i Svjetski dan zaštite životinja.
U sklopu nastave Hrvatskoga jezika sedmi i osmi razredi gledat će filmove „Billy Elliot“ i „Život je lijep“. Učenici će uočavati obilježja igranoga filma, prepoznavati filmska izražajna sredstva i interpretirati ga prema zadanim odrednicama. Uočavat će motiviranost postupaka glavnih protagonista te ih komentirati. Analizi filmova pristupit će se i s glazbenog stajališta, analizom ugođaja kojem je glazba doprinijela, vrstom skladbi i sl.
Aktiv povijesti i geografije uključit će se u navedene aktivnosti tako da će učenici sedmih razreda prije gledanja filma izraditi plakat na temu jednog od filmova (život u Engleskoj) te provesti kviz znanja vezan uz Drugi svjetski rat, povijesnu tematiku u kojoj se odvija radnja drugog filma. S vjerskog stajališta, analizirat će se etičke i moralne dileme koje učenici prepoznaju.
U sklopu nastave Engleskog jezika učenici će gledati poučan i nadahnjujući film „Darovite ruke“ koji vraća vjeru u životne vrijednosti. Uočit će pokretačku snagu ljubavi, osvijestiti kako kratka može biti nit koja dijeli kriminalca od genijalca te kako je svakome potrebno pružiti drugu priliku u životu kako bi ostvario svoje pune potencijale.
Prevenirajući nezdrav stil života, učenici 5. razreda izradit će piramidu zdrave prehrane.
Izradom modela kocke (m3, dm3) učenici 6-ih razreda upotrijebit će znanja iz matematike, informatike i tehničke kulture te steći osnovni uvid u nastavu fizike koja ih tek čeka.
Učenici 5-ih razreda, kao dio nastave Likovne kulture, oslikat će zidove našeg dvorišta.
Dan će se zaokružiti (ovisno o razrednom odjelu) sudjelovanjem u organiziranim sportskim natjecanjima i odlaskom u procesiju.
Voditeljica Školskog preventivnog programa
Lara Buljan Gudelj