Pragom tvojim morali smo proći
još maleni, u svijet znanja poći
budiš naše nade, budiš naše želje
Tiho uvijek skrivaš djetinjstva veselje…
ref. Let, let, let naš je cijeli svijet
Najdraža školo, ti si za pet!
Let, let, let, naš je cijeli svijet
imotska školo ti si za pet!
Ti, što nosiš Radićevo ime
Tu si mnoga ljeta, mnoge zime
U tebi su rasli, danas mnogi znani
U tebi su cvali naši Imoćani
ref. Let, let, let...
Ti još uvijek istim žarom sjajiš
Ti još uvijek mnoge tajne tajiš
Svakog dana mudro nešto novo zboriš
Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš
ref. Let, let, let...
Jona Glibota (učiteljica)
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
7. sat 13:15 - 14:00
U petak, 16. studenog 2018. godine učenici 6.a,b,c razreda zajedno sa svojim učiteljima realizirali su planiranu terensku nastavu iz Prirode koja je imala za cilj promatranje i istraživanje primorsko listopadne šume u obližnjem Vujčića dolcu. Predmetna učiteljica gospođa Milka Stojić već na početku listopada napravila je pripremni dio. Osim što je prikupila suglasnosti roditelja, podijelila učenike po grupama i dala im zadatke za rad na terenu naglasila im je kako se ponašati u šumi za vrijeme trajanja terenske nastave, savjetovala ih kako se obući i što ponijeti za piti. Polazak je bio ispred škole u 10:45, a vrijeme je bilo idealno za kratku i veselu šetnju od 15-ak minuta, a kako bi sve prošlo u najboljem redu učiteljici Milki pomagali su učitelj prirode Ante Ćurčija i stručne suradnice Lara i Marija. Stigavši na cilj putovanja, svom svojom raskoši i ljepotom ukazao se Vujčića dolac, sakriven pogledima slučajnih prolaznika. Spustili smo se šumskom stazom u samo njegovo podnožje. Nakon kratkog odmora i čitanja stihova o prirodi učenici su dobili konačne upute i krenuli izvršiti obveze. Marljivi i vrijedni učenici htjeli su što preciznije i točnije odraditi zadano. Tražili su pomoć svojih učitelja prirode i stručnih suradnica. Naša psihologinja Lara Buljan Gudelj fotoaparatom je bilježila svaki važniji trenutak. Učenici su mjerili temperaturu tla i zraka, tražili plodove biljaka, prepoznavali vrste šumskog raslinja, razlikovali mahovine od paprati, lijepili prirodne materijale na papir, itd. Učitelji su rado pomagali u izvršavanju zadataka, prepoznavanju i traženju, upozoravali učenike na zmije i otrovne gljive, kao i što smiju, a što ne smiju brati, što je zakonom zaštićeno, itd. Osim zorne nastave učenici su uživali u vizualnim doživljajima diveći se šumi prošaranoj jesenskim bojama punoj svježih i čistih mirisa. Dječja galama, izrada zadataka, trčanje po livadi i šumi, oživjelo je cijeli Dolac. Iako umorni i ugrijani, veselo su se vratili u školu. Bila je to ipak drukčija i zanimljivija nastava. Radosni uzdasi učenika, cika i strka po ogromnoj livadi okruženoj visokim drvećem bila je potvrda da je učenicima ovakav vid nastave neophodan i da ga je potrebno što češće prakticirati.
Marija Blažić, pedagoginja